۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۷
نبود محدودیت در توزیع مرغ| دلالان بازار را به هم زدند
در گفتگو با بازار؛

نبود محدودیت در توزیع مرغ| دلالان بازار را به هم زدند

ساری- عنایتی، رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: هیچ محدودیتی برای توزیع گوشت مرغ منجمد نداریم و به قیمت ۴۸ هزار تومان به دست مصرف کننده می رسد.

حسن عنایتی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان این که مازندران رتبه برتر تولید مرغ کشور را دارد و سال گذشته ۲۸۵ هزارتن گوشت مرغ در مازندران تولید شد، افزود: طی شش ماهه نخست امسال ۷۹ میلیون قطعه جوجه ریزی در استان انجام شد که مدت مشابه سال قبل ۷۲.۶ میلیون قطعه بود.

وی افزود: مازندران ۱۱ درصد گوشت مرغ و ۳۸ درصد جوجه یک روزه کشور را تولید می‌کند، همچنین مازندران در تولید مرغ و جوجه ریزی از میانگین کشوری جلوتر است و تاکنون ۱۲ هزارتن مرغ منجمد در سردخانه‌های استان ذخیره شده است.

وی ادامه داد: روزانه ۲۰۰ تا ۳۰۰ تن گوشت مرغ در مازندران مصرف می‌شود و حدود ۱۵۰ تن به تهران ارسال می‌شود. و هیچ محدودیتی برای توزیع گوشت منجمد در استان نداریم و به قیمت ۴۸ هزارتومان به دست مصرف کننده می‌رسد.

عنایتی با اظهار این که هیچ کسری در تولید مرغ نداریم و جوجه ریزی مناسبی داریم و مازاد جوجه ریزی هم داریم، بی نظمی در بازار و افزایش قیمت مرغ را به دلیل فعالیت دلالان و واسطه ها دانست و گفت: قیمت مصوب مرغ گرم ۵۹ هزار و ۸۰۰ تومان است و توزیع بالاتر از این قیمت تخلف است و با متخلفان برخورد خواهد شد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران یادآور شد: اجازه نخواهیم داد چند نفر دلال و واسطه بخواهند بازار و تولید مرغ استان و کشور را بهم بزنند و به گونه‌ای با متخلفان برخورد خواهد شد که زمینه تلاطم بازار از بین برود.

وی تصریح کرد: هیچ محدودیتی در توزیع مرغ منجمد نداریم و به هر میزان قابل توزیع است.

کد خبر: ۱۷۷٬۸۶۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha