۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۸
بزرگراه تبریز- سهند ۹۰ درصد پیشرفت دارد
استاندار آذربایجان شرقی:

بزرگراه تبریز- سهند ۹۰ درصد پیشرفت دارد

تبریز- استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه بزرگراه تبریز- سهند جزو اولویت‌های استان است، گفت: بزرگراه تبریز- سهند پیشرفت ۹۰ درصدی دارد.

به گزارش خبرنگار بازار، استاندار آذربایجان شرقی و معاون وزیر راه و شهرسازی امروز از روند عملیات اجرایی بزرگراه تبریز- سهند بازدید کردند.

محمدرضا پورمحمدی در این بازدید با اشاره به واگذاری این پروژه در قالب یک قرارداد مشارکتی به بخش خصوصی از سال ۹۷، گفت: بر اساس این قرارداد، چهل درصد سهم دولت و ۶۰ درصد سهم سرمایه‌گذار در تامین مالی پروژه بود.

وی با تاکید بر اینکه این پروژه یکی از مهمترین طرح های استان است، گفت: باید این مسیر تا بهار سال آینده زیر بار ترافیک برود. اتمام این پروژه یکی از مهم‌ترین مطالبات مردم منطقه و از اولویت‌های مدیریت ارشد استان است.

استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه طول این بزرگراه ۲۲ کیلومتر است، ابراز داشت: این طرح هم اکنون ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

حسن روحانی در نخستین سفر خود به آذربایجان‌شرقی در اردیبهشت 94 در نشست خبری از اتمام پروژه بزرگراه 22 کیلومتری تبریز- سهند تا پایان سال 95 خبر داده بود و عملاً نه تنها این اتفاق رخ نداد بلکه وعده اتمام این پروژه به ماه‌ و سال های آینده موکول شد و هم اکنون بعداز سال ها هنوز این پروژه به سرانجام نرسیده است.

یکی از مصوبات دولت یازدهم در سال 94 در سفر استانی به آذربایجان‌شرقی، تصویب اعتبار ساخت و تکمیل بزرگراه راه تبریز ـ سهند بود. 

کد خبر: ۱٬۷۷۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha