برگزاری بزرگترین مزایده سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران

برگزاری بزرگترین مزایده سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران

سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار بزرگترین مزایده خود را جهت مشارکت هموطنان در واگذاری موقت فروشگاه‌ها و اماکن خود از ۲۹ شهریورماه منتشر کرده است و این مزایده عمومی تا ۱۲ مهرماه ادامه دارد.

به گزارش بازار، مصطفی پورنصیری مدیر روابط عمومی سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران با اعلام این خبر افزود: این مزایده در زمینه‌های مختلف برگزار می‌شود و علاقمندان در زمینه واگذاری حق بهره برداری موقت از اماکن عرضه محصولات فرآوری شده (بازرگانی)، واگذاری حق بهره برداری موقت از محل‌های ارائه خدمات حمل و نقل، واگذاری حق بهره برداری موقت از اماکن عرضه گوشت قرمز نمونه بسته بندی در محل و محصولات آماده طبخ آن، واگذاری حق بهره برداری موقت از فروشگاه‌های پروتئینی در میادین ۲۲ گانه و بازارهای تابعه و واگذاری حق بهره برداری موقت از اماکن عرضه (میوه و سبزیجات) نمونه دستچین و بسته بندی واماکن نمونه بسته بندی در ظروف مخصوص (میوه و سبزیجات غیر برگی تازه و منجمد آماده مصرف دارای پروانه ساخت) می‌توانند به سایت سازمان مدیریت میادین مراجعه داشته باشند.

وی تصریح کرد: علاقه‌مندان ضمن تکمیل فرآیند شرکت در مزایده، فرم پیشنهاد قیمت را باید از سامانه چاپ و تکمیل کنند و حداکثر تا پایان مورخ ۱۲ مهرماه می‌توانند آن را ارسال کنند.

پورنصیری افزود: سازمان مدیریت میادین به دنبال شکستن انحصار است تا تمامی افرادی که قصد شرکت در این مزایده‌ها را دارند، بتوانند در این مزایده آنلاین شرکت کنند.

وی ادامه داد: در مزایده آنلاین از هرگونه تخلف جلوگیری می‌شود و شهروندان با خیالی راحت می‌توانند شرکت داشته باشند.

مدیر روابط عمومی سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران در ادامه گفت: باتوجه به انتشار آگهی عمومی برگزاری "مزایده واگذاری حق بهره برداری موقت از اماکن عرضه(میوه و سبزیجات) نمونه دستچین و بسته بندی واماکن نمونه بسته بندی در ظروف مخصوص(میوه و سبزیجات غیر برگی تازه و منجمد آماده مصرف دارای پروانه ساخت) ۱۴۰۱ و نیز مزایده واگذاری حق بهره برداری موقت از اماکن عرضه گوشت قرمز نمونه بسته بندی در محل و محصولات آماده طبخ آن در سال۱۴۰۱، علاقمندان می‌توانند هم اکنون به ادرس mayadinonline.tehran.ir جهت شرکت در مزایده مراجعه کنند. این مزایده تا تاریخ ۱۲ مهرماه برقرار است.

پورنصیری خاطر نشان کرد آگهی عمومی برگزاری مزایده واگذاری حق بهره برداری موقت از فروشگاه‌های پروتئینی در میادین ۲۲ گانه، بازارهای تابعه در سال ۱۴۰۱، نیز منتشر شده است و علاقمندان می‌توانند به سایت سازمان مدیریت میادین جهت شرکت در این مزایده مراجعه کنند.

کد خبر: ۱۷۷٬۷۴۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha