۷ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۹
نمایشگاه ماشین آلات کشاورزی گلستان جزو رویدادهای برجسته شمال کشور است
نائب رئیس اتاق بازرگانی گرگان:

نمایشگاه ماشین آلات کشاورزی گلستان جزو رویدادهای برجسته شمال کشور است

گرگان- یوسفی، نائب رئیس اتاق بازرگانی گرگان گفت: نمایشگاه های ماشین آلات و ادوات کشاورزی گلستان جزو نمایشگاه های برجسته شمال کشور و بسیار حائز اهمیت است.

امیر یوسفی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: نمایشگاه ماشین آلات و ادوات کشاورزی جزو سه نمایشگاه برتر کشور است و برای گلستان که بر پایه تولیدات محصولات کشاورزی است بسیار تاثیر گذار است.

نائب رئیس اتاق بازرگانی گرگان گفت: این نمایشگاه ها فرصتی است تا تولیدکنندگان ماشین آلات کشاورزی و مصرف کنندگان ضمن آشنایی با تکنولوژی برتر، این محصولات را با قیمت مناسب تری تهیه کنند.

وی با بیان این نکته که حضور در نمایشگاه ها باعث می شود که فروشنده و خریدار از ظرفیت های این نوع عرضه بهره مند شوند، افزود: مقوله تکنولوژی در کشاورزی دنیا حرف اول را می زند و اکثر کشورها در زمینه ماشین آلات و ادوات کشاورزی پیشرفت های خوبی داشته اند.

نائب رئیس اتاق بازرگانی گرگان افزود: در گذشته کشت شالی و برنج کاری سخت بود اما در حال حاضر با توجه به تکنولوژی های کشاورزی می توان بهترین محصول را با کیفیت خوب تهیه کرد.

یوسفی گفت: وقتی از روش های سنتی در بخش کشاورزی استفاده می کنیم مصرف آب بسیار بالاتر از میانگین های جهانی است در حالیکه با استفاده از سیستم آبیاری نوین می توان مصرف آب و سموم را به مقدار قابل توجهی کاهش داد.

نائب رئیس اتاق بازرگانی گرگان افزود: با استفاده از ماشین آلات کشاورزی می توانیم عملکرد در واحد سطح را افزایش دهیم و قیمت تمام شده محصول در این صورت پایین آمده و کیفیت بالا می رود.

وی در خاتمه تصریح کرد: هرچه قدر بتوانیم تکنولوژی بهتری در کشاورزی خود داشته باشیم می توانیم ضایعات محصولات کشاورزی خود را به حداقل برسانیم.

کد خبر: ۱۷۷٬۷۱۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha