۷ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۴
پیشرفت ۹۵ درصدی فاز اول راه آهن «رشت - کاسپین»
استاندار گیلان مطرح کرد؛

پیشرفت ۹۵ درصدی فاز اول راه آهن «رشت - کاسپین»

رشت- استاندار گیلان با اشاره به پیشرفت ۹۵ درصدی فاز اول راه آهن رشت - کاسپین گفت: ۹۰۰ میلیارد تومان برای این پروژه اعتبار تخصیص یافته است.

به گزارش بازار به نقل از استانداری گیلان، اسدالله عباسی با همراهی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور از روند تکمیل راه آهن رشت-کاسپین بازدید کرد و در جمع خبرنگاران با بیان اینکه راه آهن رشت-کاسپین برای جمهوری اسلامی ایران بسیار حائز اهمیت است، اظهار کرد: تکمیل راه‌آهن رشت_کاسپین نه تنها برای گیلان بلکه برای کشور به لحاظ ژئوپولتیکی بسیار حائز اهمیت است.

عباسی به اهتمام دولت سیزدهم برای تکمیل هرچه سریعتر راه‌آهن رشت_کاسپین گفت: در سال ۱۴۰۱ وقفه‌ای کوتاه در روند تکمیل راه‌آهن رشت_کاسپین ایجاد شد که با برگزاری جلسه‌ای با حضور معاون اول و معاون اجرایی رئیس‌جمهوری در نهاد ریاست جمهوری تصمیمات خوبی در این خصوص اتخاذ شد.

وی از پیشرفت ۹۵ درصدی قطعه نخست راه آهن رشت_کاسپین خبر داد و افزود: زیرساخت و روساخت قطعه نخست راه آهن رشت_کاسپین بیش از ۹۵ درصد پیشرفت داشته و برای ادامه مسیر در تامین مصالح و اعتبار موردنیاز مشکلی وجود ندارد.

نماینده عالی دولت در گیلان با بیان اینکه مراحل تکمیل راه آهن رشت_کاسپین بدون وقفه در حال انجام است، اظهار کرد: برای تکمیل راه آهن رشت_کاسپین ۶۵۰ میلیارد تومان از طریق مصوبات سفر و ۲۵۰ میلیارد تومان به صورت متمم تخصیص اعتبار شده و مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

کد خبر: ۱۷۷٬۶۸۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha