۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۹
طرح‌های صنعت آب و برق در استان مرکزی افتتاح شد
با حضور وزیر نیرو؛

طرح‌های صنعت آب و برق در استان مرکزی افتتاح شد

اراک- طرح‌های صنعت آب و برق در استان مرکزی با حضور وزیر نیرو و به صورت ویدیو کنفرانس افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار بازار، رضا اردکانیان صبح سه شنبه به منظور افتتاح طرح های صنعت آب و برق در استان مرکزی به این استان سفر کرد.

وزیر نیرو از طریق ویدئو کنفرانس طرح های صنعت آب و برق استان در شهرستان های اراک، ساوه، خمین و محلات که شامل پست های فوق توزیع وطرح های توسعه شبکه برق استان، آبرسانی به شهر جدید امیر کبیر، دو نیروگاه برق آبی به ظرفیت هشت مگاوات، شروع عملیات اجرایی  پست ۴۰۰کیلو ولت زرندیه به ارزش سرمایه گذاری ۳۴۸میلیارد تومان را به بهره برداری رساند.

گفتنی است که پست ۶۳ و ۲۰ کیلوولت آوه، پست سیار ۶۳ و هفت کیلوولت شهرک صنعتی طراز ناهید ساوه، پست سیار ۶۳.۲۰ کیلوولت شهابیه خمین (شهید والانژاد)، طرح‌های توسعه  شبکه (افزایش ظرفیت‌ها)، مرکز دیسپاچینگ برق منطقه ای باختر و عملیات اجرایی ساختمان جدید این مرکز در مجموع به ارزش ۹۹۰ میلیارد ریال، عملیات اجرایی پست ۴۰۰ و ۶۳ کیلوولت زرندیه با یک‌هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار از جمله افتتاح ها بوده است.

لازم به ذکر است که نیروگاه برق آبی چهار و هشت مگاواتی در محلات با اعتباری بالغ بر ۵۷۰ میلیارد ریال و نیروگاه برق آبی سه مگاواتی در محلات با هزینه ۳۶۰ میلیارد ریال، افتتاح و عملیات اجرایی ایجاد شبکه فشارمتوسط هوایی دو مداره منطقه گزل دره به طول ۳۸ کیلومتر در شهر غرق‌آباد با اعتبار ۸۰ میلیارد ریال آغاز شد.
 

کد خبر: ۱۷٬۷۶۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha