۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۴
تکمیل آزادراه « رشت- قزوین » نیازمند ۵۴۵ میلیارد تومان اعتبار است
استاندار گیلان:

تکمیل آزادراه « رشت- قزوین » نیازمند ۵۴۵ میلیارد تومان اعتبار است

رشت- استاندار گیلان گفت: تکمیل پروژه آزادراه رشت - قزوین نیازمند ۵۴۵ میلیارد تومان اعتبار بوده و پیش بینی لازم برای تامین آن انجام شده است.

به گزارش بازار به نقل از استانداری گیلان، اسدالله عباسی در حاشیه بازدید از روند تکمیل آزادراه رشت-قزوین در قطعه منجیل به نقش مهم تکمیل آزادراه رشت-قزوین در توسعه گیلان اشاره کرد و آن را از آرزوهای مردم دانست و اظهار کرد: تکمیل این آزادراه منجر به سهولت در رفت و آمد و افزایش مسافران ورودی به گیلان می‌شود.

عباسی با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته و اهتمام جدی دولت مردمی سیزدهم برای تکمیل آزادراه رشت-قزوین، گفت: مراحل تکمیل این آزادراه در دو قطعه الف و ب در حال انجام است.

وی با بیان اینکه دولت به تعهدات خود در خصوص تخصیص اعتبار مربوط به سال ۱۴۰۰ عمل کرده است، افزود: بر اساس مصوبات سفر، اعتبارات خوبی در این خصوص پیش بینی شده است.

استاندار گیلان پرداخت معوقات کارگران را اولویت اصلی برای دستیابی به پیشرفت مناسب و شتاب بخشی به پروژه عنوان و بیان کرد: با تأمین اعتبارات مورد نیاز و تقویت اقدامات مجریان، تسریع عملیات این پروژه و جبران عقب ماندگی ها برای تکمیل و تحویل به مردم، مورد انتظار است.

عباسی از نیاز اعتبار ۵۴۵ میلیارد تومانی برای تکمیل این پروژه خبر داد و افزود: قطعه الف آزادراه به ۱۶۳ میلیارد تومان و قطعه ب به ۳۸۲ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که پیش‌بینی‌های لازم صورت گرفته است.

کد خبر: ۱۷۷٬۵۸۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha