۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۴
لزوم تشدید نظارت بر بازار همدان/ ستاد تنظیم بازار جدی تر عمل کند
معاون استاندار همدان:

لزوم تشدید نظارت بر بازار همدان/ ستاد تنظیم بازار جدی تر عمل کند

همدان - معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان خواستار نظارت بیشتر بر بازار همدان شد و گفت: کمیته‌های نظارتی ستاد تنظیم بازار استان همدان باید در ماه رمضان نظارت بیشتری بر بازار داشته باشند.

به گزارش خبرنگار بازار، ظاهر پورمجاهد بعدازظهر دوشنبه در ستاد تنظیم بازار استان همدان به ضرورت تقویت نظارت بر بازار همدان تاکید کرد و گفت: کمیته‌های نظارتی در ماه رمضان نظارت بیشتری بر بازار داشته باشند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان با بیان اینکه کمبودی به لحاظ تامین مواد غذایی مورد نیاز در بازار همدان گزارش نشده است، گفت: کمیته‌های تخصصی نظارتی و کنترل قیمت ستاد تنظیم بازار استان همدان باید تحولات بازار را به دقت رصد کنند.

پورمجاهد اظهار کرد: هرگونه تصمیم‌گیری در خصوص قیمت‌ کالاهای اساسی باید از طریق ستاد تنظیم بازار اتخاذ شود و افزایش خودسرانه قیمت ها تخلف است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان اضافه کرد: مشکل کمبود کالا در استان همدان گزارش نشده کما اینکه در بحث قیمت ها نظارت تشدید می شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان نیز از اجرای طرح تشدید نظارت‌ها نسبت به وجود اقلام ضروری مورد نیاز شهروندان آن هم به قیمت مصوب در ایام ماه رمضان خبر داد و افزود: در این زمینه اغلب صنف‌ها موضوع را رعایت می‌کنند و جای قدردانی دارد.

علیرضا حسن پور با اشاره به اینکه بازرسی‌ها صبح و بعد ازظهر ادامه دارد، گفت: با اداره دامپزشکی نیز در خصوص نظارت بر بازار و نسبت به تولید، ذبح و عرضه مواد خام دامی همکاری ویژه‌ای داریم.

کد خبر: ۱۷٬۷۰۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha