۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۵
۹۹۷ میلیارد تومان ارزش معاملات بورس انرژی
در هفته پایانی شهریور رقم خورد

۹۹۷ میلیارد تومان ارزش معاملات بورس انرژی

ارزش معاملات بورس انرژی ایران در هفته پایانی شهریور به بیش از ۹ هزار و ۹۷۵ میلیارد و ۵۴۵ میلیون ریال رسید.

به گزارش بازار به نقل از بورس انرژی، همچنین بیش از ۹ هزار و ۱۸۷ میلیارد ریال از این معاملات برای دادوستد ۶۰ هزار و ۸۱۵ تن فراورده هیدروکربوری در تابلوی بازار فیزیکی این بورس انجام شد.

هفته گذشته ۲۷۷ میلیون و ۲۵۲ هزار و ۵۶۰ کیلووات‌ساعت برق به ارزش ۲۱۰ میلیارد و ۵۸۵ میلیون ریال در تابلوی برق بورس انرژی ایران خرید و فروش شد. هزار و ۱۷۰ ورق سلف موازی استاندارد با سررسید یک سال و بیشتر به ارزش ۱۷۹ میلیارد و ۴۰۶ میلیون ریال و ۲۴ قرارداد آتی به ارزش ۳ میلیارد و ۶۱۷ میلیون ریال نیز معامله شدند. همچنین در این هفته ۴ هزار و ۴۰۰ ورق گواهی ظرفیت به ارزش ۲۱۴ میلیارد و ۷۷۷ میلیون ریال فروخته شد.

همچنین در آخرین روز معاملاتی هفته گذشته (چهارشنبه) بیش از ۱۱ هزار و ۵۸۱ تن فراورده به ارزش ۲ هزار و ۵۹۵ میلیارد و ۳۵۴ میلیون ریال در بورس انرژی ایران معامله شد.

در رینگ بین‌الملل ۴ هزار تن حلال ۴۰۲ عمده و ۵۰۶ تن نرمال‌بوتان پالایش نفت کرمانشاه، ۲ هزار تن نفت‌گاز (گازوئیل) شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، هزار و ۵۰۰ تن رافینت۲ عمده شرکت پتروشیمی شیمی‌بافت و هزار تن رافینت عمده پتروشیمی بیستون معامله شدند.

در رینگ داخلی نیز ۲ هزار تن آیزوریسایکل پالایش نفت اصفهان، ۵۲۹ تن اکستراکت نفت سپاهان و ۴۶.۵ تن حلال ۴۰۲ پالایش نفت تبریز دادوستد شد.

بورس انرژی ایران امروز (شنبه) نیز میزبان عرضه ۳۰۰ تن برش سنگین حاصل از پالایشگاه نفت و پتروشیمی به جز بنزین و گازوئیل پتروشیمی بیستون در رینگ بین‌الملل، ۱۰۰ تن برش هیدروکربن حاصل از ضایعات پتروشیمی عاری از هرگونه فرآورده یارانه‌ای پتروشیمی بیستون در رینگ داخلی و ۲۵۵ تن نرمال پنتان (پنتان) شرکت اکسیر حلال عسلویه در رینگ داخلی است.

کد خبر: ۱۷۶٬۸۹۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha