۲ مهر ۱۴۰۱ - ۰۲:۴۸
برگرداندن اعتماد مردم به بورس اولویت کاری دولت سیزدهم
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس مطرح کرد

برگرداندن اعتماد مردم به بورس اولویت کاری دولت سیزدهم

شهبازی، عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: بازار سرمایه کشور نیازمند تقویت و تکمیل زیرساخت‌های خود است تا براساس آن بتواند سرمایه‌های مردم را به سوی تولید هدایت کند.

به گزارش بازار به نقل از پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا)، علیرضا شهبازی عضو کمیسیون برنامه و بودجه با تاکید بر اینکه برگرداندن اعتماد مردم به بازار در اولویت کاری دولت سیزدهم است گفت: این موضوع می‌تواند سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی را جذب بازار کرده و تشویق مردم در جهت سوق دادن سرمایه‌ها به سمت تولید را به دنبال داشته باشد.

همچنین این عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در برنامه رادیویی «صبح و گفتگو» درخصوص نوسانات اخیر بورس اظهار کرد: ما در گذشته شاهد بودیم که به دلیل عدم نظارت و تشویق بیش از حد مردم چه اتفاقاتی در بورس افتاد و سرمایه‌گذاران خرد دچار چه مشکلاتی شدند.

وی افزود: قول‌ها و تعهداتی که دولتمردان و مسئولان درخصوص بازار سرمایه دادند هنوز عملی نشده و البته شرایط سیاسی و اقتصادی و اجتماعی جامعه هم بی‌تأثیر نیست اما امیدواریم این حوزه ساماندهی شود و آرامش به سرمایه‌گذاران برگردد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با تأکید بر اینکه دولت باید احساس مسئولیت بیشتری داشته باشد و به بازار سرمایه ورود بهتری پیدا کند گفت: دولت باید با ورود جدی به بازار سرمایه و ساماندهی آن، نگرانی‌های مردم را برطرف کند.

کد خبر: ۱۷۶٬۷۹۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha