۱ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۱
روند صعودی قیمت ایپ کوین ادامه خواهد داشت| احتمال کاهش سرعت پیشرفت قیمت
تحلیل بازار رمزارزها؛

روند صعودی قیمت ایپ کوین ادامه خواهد داشت| احتمال کاهش سرعت پیشرفت قیمت

علیرغم عملکرد نامطلوب بازار رمزارزها طی روزهای اخیر، ایپ کوین موفق شده تا عملکرد خوبی از خود نشان داده و حجم معاملات خود را به بیش از ۵۰ درصد افزایش دهد.

به گزارش بازار، علیرغم عملکرد نا مطلوب بازار رمزارزها طی روزهای اخیر، ایپ کوین موفق شده تا عملکرد خوبی از خود نشان دهد. این رمزارز محبوب در جلسه معاملاتی روز پنجشنبه ۲ درصد افزایش قیمت یافت و روند صعودی دیروز خود را ادامه داد. روند صعودی کنونی از ۱۵ ژوئن ادامه داشته و در نتیجه ارزش ایپ کوین تا به امروز ۹۰ درصد افزایش یافته است.

از زمان راه‌اندازی پروژه ایپ کوین، توکن آن همچنان مورد توجه کاربران قرار گرفته است. این در حالی است که صنعت توکن های غیرقابل تعویض (NFT) یک دوره طولانی از بازار نزولی را پشت سر گذاشته و با اینحال، ایپ کوین موفق شده سود چشمگیری به جیب سرمایه گذاران خود سرازیر کند.

طی ۲۴ ساعت گذشته، حجم کل معاملات ایپ کوین بیش از ۵۰ درصد افزایش یافته و در مجموع به ۶۲۹ میلیون دلار رسیده است. چنین افزایش عظیمی، در بیشتر موارد، می تواند منجر به افزایش قیمت سایر دارایی های دیجیتال در بازار شود.

پیش بینی قیمت ایپ کوین

روند صعودی قیمت ایپ کوین ادامه خواهد داشت| احتمال کاهش سرعت پیشرفت قیمت

همانطور که در نمودار بالا ملاحظه می فرمایید، قیمت ایپ کوین از ۱۵ ژوئن در یک روند صعودی بلند مدت قرار داشته است. از زمان شروع روند صعودی فعلی، قیمت ها ۹۰ درصد افزایش یافته و حتی در مقطعی به ۱۵۰ درصد نیز رسیده است.

با اینحال، امروز حتی با صعودی شدن قیمت ها، شتاب و نوسانات ایپ کوین در بازار رو به کاهش بود که نتیجه یک روند صعودی شکل گرفته آهسته از ۷ سپتامبر بوده که اخیراً شروع به تشکیل یک بازار افقی کرده است.

بنابراین، با استناد به اقدام قیمت ایپ کوین طی چند جلسه معاملاتی گذشته، احتمالاً برای چند جلسه آینده شاهد تداوم وضعیت بازار جانبی کم نوسان فعلی برای این رمزارز خواهیم بود.

با این حال، فشار بلندمدت صعودی احتمالاً همچنان غالب بوده و احتمالاً شاهد افزایش قیمت‌ها به بالاتر از سطح قیمت ۷.۷ دلار خواهیم بود. دیدگاه دیگر این است که قیمت ها به سطح مقاومت برسند و نتوانند روند صعودی خود را ادامه دهند. در این صورت، حرکت قیمت به سمت زیر سطح حمایت ۳.۱ دلار، تحلیل صعودی فعلی را باطل خواهد کرد.

کد خبر: ۱۷۶٬۷۵۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha