۲۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۱
توسعه طرح عمل‌آوری و بسته بندی میگو در بوشهر
استاندار بوشهر خبر داد:

توسعه طرح عمل‌آوری و بسته بندی میگو در بوشهر

بوشهر- محمدی زاده استاندار بوشهر از توسعه طرح عمل‌آوری و بسته بندی میگو در بوشهر خبر داد و گفت: ظرفیت تولید ماهی و میگو در استان بوشهر رشد محسوسی داشته است.

احمد محمدی زاده در حاشیه بازدید سید صولت مرتضوی معاون اجرایی رئیس جمهور از طرح توسعه مجموعه عمل آوری میگو در شهرستان بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: طرح‌های دریامحور مورد توجه و تاکید مدیریت استان قرار دارد و برای ایجاد اشتغال در این حوزه از تمام توان و ظرفیت موجود بهره می‌بریم.

وی افزود: آبزی پروری از ظرفیت‌های مهم سرمایه گذاری در استان است و برای جوانان بومی به ایجاد اشتغال پایدار منجر می‌شود که اقدامات خوبی برای توسعه این طرح‌ها داریم.

استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: در سفر امروز معاون اجرایی رئیس جمهور، اعتبارات ارزشمندی برای چند پروژه شاخص تصویب شد که تامین اعتبار طرح عمل آوری و بسته بندی میگو نیز انجام شد.

محمدی زاده گفت: ظرفیت تولید و برداشت ماهی در قفس و میگوی پرورشی در استان در سال جاری رشد محسوسی داشته و تا سال آینده نیز شاهد رشد چشمگیری در این عرصه خواهیم بود.

وی اضافه کرد: تامین اعتبار سد دالکی و تامین مالی از محل تهاتر نفت برای راه آهن بوشهر به شیراز نیز از دیگر مصوبات امروز سفر معاون اجرایی رئیس جمهور به استان بوشهر است.

کد خبر: ۱۷۶٬۴۰۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha