۲۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۲
تولید و عرضه ۳۳ هزار تن روغن موتور در کشور
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

تولید و عرضه ۳۳ هزار تن روغن موتور در کشور

ساری- دهقانی، فعال در صنایع تولید روغن موتور خودرو در کشور گفت: طی نیمسال اول امسال ۳۳ هزار تن روغن موتور توسط شرکت کیمیا اسپیدی تولید و در بازار کشور عرضه شده است.

رضا دهقانی در گفتگو با خبرنگار بازار میزان تولید روغن در شرکت کیمیا اسپیدی را طی شش ماه گذشته ۳۳ هزار تن معادل ۳۳ میلیون لیتر اعلام کرد و گفت: این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد ۵۰ درصدی داشته است.

وی با اظهار این که با برنامه ریزی صورت گرفته میزان تولید در شش ماه دوم سال جاری رشد بیشتری خواهد داشت، گفت: از نظر ریالی طی شش ماه اول سال جاری بیش از ۱۵ هزار میلیارد ریال فروش محصولات صورت گرفته است.

وی با اشاره به رکوردزنی فروش محصولات گفت: میزان فروش نیمسال اول با کل فروش سال قبل برابری می کند و در ماه جاری بیش از ۹ هزار تن انواع محصولات روغن موتور تولید شد که نوعی رکورد محسوب می شود.

دهقانی به سیاست نفت سپاهان برابر عاملان فروش اشاره کرد و گفت: عاملان فروش از طریق شرکت کیمیا اسپیدی خرید محصولات را انجام می دهند.

وی گفت: در پایانه های کشور از جمله اصفهان، خوزستان، بندر امام، فارس، خراسان رضوی و غیره محصولات با نرخ مصوب و به صورت مستقیم به مشتریان نهایی عرضه می کنند.

دهقانی با اظهار این که مازندران توریست پذیر است و سالانه مساقران زیادی به آن مهاجرت می کنند افزود: راه اندازی شعبات می تواند در ایجاد اشتغال تاثیر زیادی دارد.

کد خبر: ۱۷۶٬۳۸۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha