۲۸ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۵
۱۰ هزار و ۶۵۰ نفر زائر کربلا از زنجان به مرز مهران اعزام شدند
مدیرکل راهداری استان زنجان:

۱۰ هزار و ۶۵۰ نفر زائر کربلا از زنجان به مرز مهران اعزام شدند

زنجان- قزوینیان، مدیرکل راهداری استان زنجان گفت: از اول شهریورماه تاکنون بیش از ۱۰ هزار و ۶۵۰ نفر زائر کربلا از زنجان به مرز مهران اعزام شده و ۸۰ درصد به استان وارد شدند.

جعفر قزوینیان در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه از اول شهریورماه تاکنون مشکلی در جابه جایی زائران از مرز مهران به استان رخ نداده است، گفت: ۴ دستگاه اتوبوس این استان در مرز مهران مستقر است تا زائران را منتقل کنند.

وی ابراز داشت: تاکنون بیش از ۱۴۰ دستگاه اتوبوس برای بازگشت زائران به استان فعالیت کردند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: از اول شهریورماه تاکنون بیش از ۱۱ هزار نفر با ناوگان جاده‌ای استان زنجان به مرز مهران اعزام شده و به استان بازگشتند و بیش از ۸۰ درصد وارد استان شدند.

قزوینیان تاکید کرد: زائران می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف و گران فروشی گزارش تخلف را به سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل و نقل جاده‌ای ارائه دهند.

وی افزود: در صورت تخلف شرکت‌های مسافربری، به تعزیرات حکومتی استان معرفی خواهند شد و برخورد لازم با آنها صورت می‌گیرد و با کسی شوخی نداریم.

مدیرکل راهداری استان زنجان ابراز داشت: از اول شهریورماه تاکنون بیش از ۱۰ هزار و ۶۵۰ نفر زائر کربلا از استان زنجان به مرز مهران اعزام شده و ۸۰ درصد در روزهای گذشته برگشتند و دو هزار نفر برآورد است که در کربلا هستند و برای این تعداد ۱۲۸ دستگاه اتوبوس تجهیز شده است.

کد خبر: ۱۷۶٬۱۳۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha