۲۸ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۵
انتقال زائران در مرز مهران به سهولت انجام می گیرد
استاندار ایلام:

انتقال زائران در مرز مهران به سهولت انجام می گیرد

ایلام-استاندار ایلام از آمادگی کامل برای انتقال زائران در مرز مهران خبر داد و گفت: هم اکنون انتقال زائران در مرز مهران به سهولت انجام می گیرد.

به گزارش بازار به نقل از استانداری ایلام، حسن بهرام نیا در خصوص تردد و جابجایی زائران به نقاط مختلف کشور گفت:پیک اصلی بازگشت زائران در دو روز گذشته بوده بطوریکه تا شب گذشته ۱۵۲ هزار زائر از مرز مهران وارد خاک کشور شدند.

وی افزود:انتقال زائران به استان‌های خود به سهولت و روان صورت می گیرد.

استاندار ایلام اظهار کرد:با توجه به موج گسترده بازگشت زائران در روز گذشته، جمعیت زیادی وارد پایانه مرزی شد و این باعث شلوغی و کندی در روند سوار شدن زائران شد که با هماهنگی و همکاری نیروی انتظامی این مشکل سریع رفع شد و در حال حاضر هیچ مشکلی بابت انتقال و جابجایی زائران به استان‌های خود نداریم.

بهرام نیا همچنین در خصوص نرخ مصوب کرایه اتوبوس‌ها نیز تاکید کرد:انتقال زائران با نرخ مصوب و حتی در برخی موارد پایین‌تر از نرخ مصوب در حال انجام است.

وی به حضور اتوبوس‌های جوان سیر اشاره کرد و گفت: شرکت مسافربری جوان سیر به صورت رایگان کار جابجایی زائران را انجام می دهد و با توجه به اتوبوس‌های ایرانخودرو که هم اکنون در پایانه مرزی دپو شدند در صورت نیاز از آنها هم برای انتقال زائران استفاده خواهیم کرد.

استاندار ایلام در پایان تاکید کرد: اکیپ‌های ما با آمادگی کامل تا آخرین روز بازگشت زوار در مرز مهران مسقر هستند و کار انتقال زائرین به استان‌های خود را با جدیت انجام می دهند.

کد خبر: ۱۷۶٬۰۷۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha