۲۸ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۰
تحلیل قیمت ADA، BNB، SOL و دوج کوین| آیا ریزش قیمت همچنان ادامه خواهد داشت؟
تحلیل بازار رمز ارزها؛

تحلیل قیمت ADA، BNB، SOL و دوج کوین| آیا ریزش قیمت همچنان ادامه خواهد داشت؟

با ادامه روند ریزشی دو رمزارز بزرگ بازار یعنی بیت کوین و اتریوم طی روزهای اخیر، آلتکوین های بزرگ دیگر مانند کاردانو، بایننس کوین، سولانا و دوج کوین نیز با ریزش های سنگین مواجه شدند.

به گزارش بازار، با ادامه روند ریزشی دو رمزارز بزرگ بازار یعنی بیت کوین و اتریوم طی روزهای اخیر، آلتکوین های بزرگ دیگر مانند کاردانو، بایننس کوین، سولانا و دوج کوین نیز با ریزش های سنگین مواجه شدند. در ادامه به تحلیل مختصر قیمت و مقاومت و حمایت های پیش روی این آلتکوین ها خواهیم پرداخت.

کاردانو

کاردانو هفته گذشته و پیش از آغاز روند ریزشی فعلی در بازار رمزارزها، روند صعودی نسبتا ضعیفی را آغاز کرد که البته گاوها موفق به ادامه آن نشدند. در نتیجه، این رمزارز موفق به عبور از مقاومت مهم خود روی ۰.۵ دلار نشده و با حرکتی نسبتا پر سرعت و قوی، دچار سقوط آزاد به زیر محدوده ۰.۴۵ دلار شد. در ادامه، پیش بینی می شود که در صورت ادامه وضعیت فعالی بیت کوین در بازار، کاردانو نیز به زیر محدوده حمایت ۰.۴۲ دلار سقوط نماید.

بایننس کوین

بایننس کوین نیز طی هفته های اخیر به ویژه پس از انتشار خبرهایی مبنی بر تلاش کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا برای تشکیل پرونده قضایی برای این رمزارز بزرگ بازار، تا حد زیادی از رمق خود کاست و طرفداران پر شور خود را از دست داد. در حال حاضر، مهمترین حمایت بایننس کوین روی ۲۵۰ دلار قرار دارد که در صورت سقوط قیمت به زیر این محدوده، حمایت بعدی بایننس کوین روی ۲۳۲ دلار خواهد بود.

سولانا

قیمت سولانا بار دیگر پس از چند هفته به زیر حمایت مهم ۳۰ دلار ریزش داشته و در صورت ادامه این وضعیت، می توان منتظر ریزش تا ۲۸.۵ دلار بود. در صورت بازگشت از همین نقطه، نخستین مقاومت پیش روی سولانا روی ۳۲.۵ دلار قرار دارد.

دوج کوین

قیمت دوج کوین نیز مانند سایر آلتکوین ها به زیر حمایت مهم خود روی ۰.۶ دلار ریزش داشته و حمایت بعدی پیش روی این رمزارز، روی ۰.۵۵ دلار قرار دارد. اما در صورت شکسته شدن این حمایت نیز حمایت بعدی روی ۰.۳۳۵ خواهد بود که منجر به ضرر سنگین سرمایه گذاران دوج کوین خواهد شد. همچنین خطر ریزش به محدوده ۰.۳۲ دلار نیز همچنان در برابر دوج قرار دارد.

کد خبر: ۱۷۶٬۰۲۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha