۲۸ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۵
دکوراسیون سرویس بهداشتی با توالت فرنگی گلسار به نقل از آی بس

دکوراسیون سرویس بهداشتی با توالت فرنگی گلسار به نقل از آی بس

آی بس: نقش توالت فرنگی گلسار در دکوراسیون

به گزارش بازار،‌ توالت فرنگی یکی از تجهیزات اصلی دستشویی و یا سرویس بهداشتی است. البته امروزه در خیلی از حمام ها و سرویس های اتاق مستر نیز از توالت فرنگی استفاده می شود. در واقع توالت فرنگی نقش مهمی در دکوراسیون سرویس بهداشتی دارد. از طرفی امروزه با توجه به قیمت و ارزش بالای خانه و خانه دار شدن، سعی می شود از تمامی بخش های خانه بیشترین بهره را برد. همین امر باعث اهمیت پیدا کردن دکوراسیون سرویس بهداشتی و حمام شده است.

توالت فرنگی جزو محصولاتی بود که در گذشته مدل های متنوع آن (اعم از یک تکه و دو تکه و امروزه وال هنگ) تنها به صورت وارداتی در بازار موجود بود و تولیدات شرکت های داخلی تنوع و کیفیت زیادی نداشتند. اما امروزه با تحقیق و توسعه شرکت های ایرانی و استفاده از ماشین آلات و تجهیزات به روز منجر شده که تولید کننده های داخلی نیز تولیدات خود را همتراز بهترین برندهای جهانی به بازار عرضه کنند. از جمله محصولات مطرح این گروه محصول در بازار توالت فرنگی گلسار است که جزو بهترین برندهای موجود در بازار است. امروزه شیوه خرید کردن نیز با گذشته تفاوت کرده است و فروشگاه های آنلاینی مانند دیجی کالا و آی بس به فروش محصولات معتبری مانند توالت فرنگی گلسار اقدام می کنند.

چینی بهداشتی گلسار

شرکت گلسار فارس فعالیت خود را از سال ۱۳۷۲ در شیراز آغاز کرده است. در حال حاضر کلسار فارس با توسعه تولید و ارائه برترین محصولات از جمله توالت فرنگی گلسار به بازار توانسته است تولید خود را بالغ بر ۱۸۰۰۰ تن در سال کند. گلسار فارس جزو بزرگترین تولید کنندگان داخلی و منطقه ای می باشد و علاوه بر پوشش بازار داخلی به بازارهای منطقه ای و فرا منطقه در صادرات نیز موفق عمل کرده است. به طوری که کلسار فارس تاکنون هفت بار توانسته است موفق به دریافت نشان صادرکننده نمونه ملی شود.

گلسار فارس جهت پوشش تمامی مناطق کشور و همچنین دسترسی آسان مصرف کنندگان نهایی، با توسعه شبکه نمایندگی خود با بیشاز ۱۸۰ نماینده، تمامی مناطق کشور را تحت پوشش خود قرار داده است.

تنوع توالت فرنگی گلسار

توالت فرنگی گلسار همیشه جزو برترین محصولات در این گروه محصول در بازار شناخته شده است. برتری این گروه محصول علاوه بر دلیل کیفیت محصولات، تنوع مناسب آن برای پاسخگویی به نیاز تمامی بخش های بازار می باشد. شرکت چینی بهداشتی گلسار با ایجاد واحد تحقیق و توسعه و شناخت بازار، اقدام به توسعه محصولات با تنوع سایز و قیمتی برای بخش های مختلف بازار کرده است. گلسار سعی کرده است با تحقیق و پیمایش و ایجاد شناخت دقیق نیاز و سلیقه بازار محصولاتی را به بازار عرضه کند که نیاز بخش های مختلف بازار را پوشش دهد. می توان تنوع توالت فرنگی گلسار را در سه بخش بررسی کرد:

  • سیستم تخلیه توالت فرنگی
  • ابعاد توالت فرنگی
  • طراحی توالت فرنگی

سیستم تخلیه توالت فرنگی

شرکت چینی بهداشتی گلسار فارس جزو برترین تولید کننده های چینی بهداشتی در بازار می باشد و از آن جاییکه سیستم تخلیه در توالت فرنگی جزو عوامل مهم در این گروه محصول می باشد. بنابراین سیستم تخلیه توالت فرنگی گلسار نیز باید جزو برترین های بازار باشد. می توان گفت سرآمد شرکت های چینی بهداشتی در معرفی سیستم های تخلیه به بازار می باشد. توالت فرنگی گلسار با تنوع بالا از لحاظ سیستم تخلیه، از جمله سیستم های تخلیه آبشاری با سایز خروجی ۱۰ سانتی متر، سیستم تخلیه توربوجت، سیستم تخلیه واترجت و.. جزو بهترین های بازار می باشد.

دکوراسیون سرویس بهداشتی با توالت فرنگی گلسار به نقل از آی بس

ابعاد توالت فرنگی

از جمله موارد مهم در انتخاب توالت فرنگی از لحاظ ابعاد و سایز، اندازه آکس می باشد که گلسار با بررسی بازار، انواع توالت فرنگی گلسار با آکس های متفاوتی به بازار عرضه کرده است که می تواند نیاز بخش های مختلف بازار را پوشش دهد. موارد دیگر از لحاظ ابعاد توالت فرنگی طول و عرض و ارتفاع می باشد که توالت فرنگی گلسار با تولید و عرضه محصولات در ابعاد متخلف سعی داشته که نیاز بازار را برطرف کند.

طرح توالت فرنگی

توالت فرنگی گلسار با طرح های به روز و متناسب با بازار داخلی طراحی، تولید و به بازار عرضه می شود. تنوع بالای توالت فرنگی گلسار باعث شده است تا بتواند، سلیقه اکثر بخش های بازار را پوشش دهد و برای هر نوع سلیقه ای طرح دلخواه آن را داشته باشد.

مدل های توالت فرنگی گلسار

با توجه به موارد مختلف توالت فرنگی گلسار مدل های متنوعی به بازار عرضه کرده است، که عبارتند از:

  • پلاتوس
  • الگانت
  • دایموند
  • آلتو
  • اورلاند
  • لیونا
  • وینر
  • یونیک

images_1663563723.jpg

مراکز فروش توالت فرنگی گلسار

برای خرید توالت فرنگی گلسار باید به بازارهای سنتی مانند بازار خیابان شیراز تهران، خیابان بنی هاشم بازار تهران و... مراجعه کرد. امروزه با توجه به توسعه بازارهای دیجیتال می توان انواع مدل های گروه محصول های مختلف از جمله توالت فرنگی را به صورت آنلاین در بازارهای و فروشگاه های آنلاینی مانند سایت آی بس بررسی و بهترین انتخاب را انجام داد.

کد خبر: ۱۷۶٬۰۱۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha