۲۸ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۲
ریزش اتریوم به کانال ۱۳۰۰ دلاری| آیا ریزش قیمت ادامه خواهد داشت؟
تحلیل بازار رمز ارزها؛

ریزش اتریوم به کانال ۱۳۰۰ دلاری| آیا ریزش قیمت ادامه خواهد داشت؟

اتریوم در حال حاضر به کانال ۱۳۰۰ دلار ریزش کرده و احتمال ادامه ریزش بیشتر قیمت این رمزارز همچنان وجود دارد.

به گزارش بازار، ادغام شبکه اتریوم آنطور که برخی تحلیلگران و البته سرمایه گذاران پیش بینی می کردند، به سود این رمزارز بزرگ و البته مجموع بازار ارزهای دیجیتال منجر نشده و بر عکس، با آغاز اعلام اتمام تغییر ماهیت اتریوم از اثبات کار به اثبات سهام و ادغام شبکه این رمزارز در روز پنجشنبه، بازار رمزارزها واکنشی منفی از خود به نمایش گذاشت.

این واکنش منفی نهایتا منجر به ریزش سنگین بازار رمزارزها شد و تا صبح روز دوشنبه، بیت کوین به کانال ۱۸ هزار دلار و اتریوم نیز به کانال ۱۳۰۰ دلار سقوط کردند.

اما در ادامه مسیر، مقاومت مهم پیش روی اتریوم در محدوده ۱۴۸۰ الی ۱۵۰۰ دلار قرار دارد. تنها در صورت عبور قیمت اتریوم از ۱۵۰۰ دلار می توان به ادامه افزایش قیمت این رمزارز امیدوار بود.

ریزش اتریوم به کانال ۱۳۰۰ دلاری| آیا ریزش قیمت ادامه خواهد داشت؟

اما در صورتیکه قیمت اتریوم به زیر حمایت مهم و حیاتی ۱۳۲۰ دلار شکسته شود، حمایت مهم بعدی روی ۱۲۸۰ دلار قرار خواهد داشت. همچنین در صورت ادامه وضعیت فعلی نیز، می توان انتظار ریزش به سمت دو حمایت بعدی یعنی ۱۲۵۰ و ۱۲۰۰ دلار را داشت.

آن روی سکه نیز افزایش قیمت از همین ناحیه فعلی قیمت است که در صورت محقق شدن چنین سناریویی، نقطه ۱۳۲۵ دلار به عنوان مقاومت میانی و ۱۳۵۰ دلار به عنوان مقاومت اصلی قیمت پیش روی اتریوم قرار دارند.

کد خبر: ۱۷۶٬۰۱۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha