۲۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۹
۸ واحد تولیدی راکد در سطح استان اصفهان در تملک بانک‌هاست
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان:

۸ واحد تولیدی راکد در سطح استان اصفهان در تملک بانک‌هاست

اصفهان - نقش،معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان گفت: هشت مورد از واحدهای تولیدی راکد در سطح استان در تملک بانک هاست که با محوریت آنها باید به چرخه تولید بازگردد ویا به بخش خصوصی واگذار شود.

امیر رضا نقش در حاشیه سفر به شهرستان های شاهین شهر و میمه در گفت و گو با خبرنگار بازار با اشاره به اینکه یکی از مهمترین اولویت های دولت سیزدهم فعالیت مجدد واحدهای تولیدی ‌و صنعتی راکد در بخش‌های دولتی و خصوصی است، اظهار داشت: در سطح استان اصفهان به جز طرح های دولتی در بخش خصوصی نیز ۶۱۰ طرح تولیدی و صنعتی با پیشرفت بالای ۶۰ درصد که فاقد بهره برداری هستند، موجود است.

وی با اشاره به شعار سال و لزوم رونق تولید در جهت اشتغال زایی ابراز داشت: یکی از مهمترین سیاست های دولت تکمیل این واحدهای نیمه‌فعال است چراکه این موضوع می‌تواند هم باعث رونق تولید و هم باعث اشتغالزایی شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان با اشاره به سفر رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت به استان اصفهان تصریح کرد: در قالب این سفر علاوه بر اعتبارات عمرانی ۲۷۰ هزار میلیارد ریال برای تکمیل ۲۹۰ پروژه زیرساختی مصوب شد.

وی با اشاره به اینکه در حاشیه این سفر در بخش خصوصی هم ۳۲۰ هزار میلیارد ریال اعتبار اختصاص داده شد،‌ گفت: این اعتبار بیشتر برای طرح های صنعتی و کشاورزی جذب شد.

نقش با اشاره به اینکه با تکمیل و بهره برداری از طرح ها و آغاز به کار آن‌ بیش از ۸۰ هزار اشتغال در داستان ایجاد می شود، افزود: امیدواریم با اختصاص بودجه های لازم شاهد رونق هرچه بیشتر تولید در سطح استان اصفهان باشیم.

وی با اشاره به اینکه هشت مورد از واحدهای تولیدی راکد در سطح استان اصفهان در تملک بانک ها است، خاطرنشان کرد: این واحدها با محوریت بانک ها یا باید به چرخه تولید بازگردد و یا اینکه به بخش خصوصی واگذار شود.

نیاز به ۱۲ هزار میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل ۱۶۱ طرح نیمه تمام

معاون هماهنگی امور اقتصادی استان تری اصفهان با اشاره به در شاهین شهر و میمه ۱۶۱ طرح نیمه تمام وجود دارد، خاطرنشان کرد: این واحدها دارای پیشرفت بالای ۶۰ درصد هستند، برای تکمیل آنها ۱۲ هزار میلیارد ریال اعتبار لازم است.

کد خبر: ۱۷۵٬۹۰۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha