۲۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۹
پذیره‌نویسی حق تقدم استفاده نشده یک نماد معاملاتی

پذیره‌نویسی حق تقدم استفاده نشده یک نماد معاملاتی

مدیریت عملیات بازار فرابورس ایران از پذیره‌نویسی حق تقدم استفاده نشده در نماد معاملاتی (فجهانح۱) خبر داد.

به گزارش بازار، ۵۳۷ میلیون و ۴۴۳ هزار و ۴۶۴ حق تقدم استفاده نشده شرکت مجتمع جهان فولاد سیرجان (سهامی عام) در نماد معاملاتی (فجهانح۱)، امروز یکشنبه ۲۷ شهریور بدون محدودیت دامنه نوسان قیمت آماده انجام معامله است.

در این خصوص توجه به موارد ذیل ضروری است:
محدودیت حجمی خرید در هر سفارش ۲۰۰،۰۰۰ سهم و مهلت پذیره‌نویسی عمومی مورخ ۱۴۰۱/۰۷/۰۴ است، لذا نماد معاملاتی مذکور (فجهانح۱) در پایان روز معاملاتی دوشنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۷/۰۴ متوقف می‌شود.

کارگزارانی که حق تقدم مذکور را خریداری می‌کند، می‌بایست وجه پذیره‌نویسی حق تقدم خریداری شده را همزمان با تسویه وجه معامله حق تقدم به شرکت سپرده گذاری مرکزی واریزکند.

بدیهی است مسئولیت واریز وجه معامله حق تقدم و همچنین وجه پذیره نویسی حق تقدم خریداری شده (ارزش اسمی هر سهم) بر عهده کارگزار مربوطه است.

شرکت سپرده گذاری مرکزی، وجوه حق تقدم استفاده نشده را به کار ووجوه مذکور را لازم به یادآوری است باتوجه به اینکه سهام مذکور حق تقدم استفاده نشده می‌باشد، خریداران محترم امکان فروش سهام خریداری شده را تا قبل از ثبت افزایش سرمایه شرکت ندارند.

همچنین، با توجه به اینکه متعهد پذیره‌نویس، سهامدار عمده ناشر است چنانچه تمایل داشته باشد بدهی ناشی از خرید حق تقدم‌های استفاده نشده در عرضه عمومی ناشی از افزایش سرمایه را با مطالبات خود از ناشر تهاتر کند، می‌بایست حداقل ۵ روز قبل از اتمام دوره عرضه عمومی، درخواست خود به همراه گزارش بازرس قانونی ناشر مبنی بر تأیید خالص بدهی به متعهد پذیره نویس را به فرابورس ارائه کند. فرابورس با بررسی و احراز شرایط این تبصره اجازه انجام تسویه خارج از اتاق پایاپای معاملات مربوطه را مطابق با روال مربوط با فرم تسویه خارج از اتاق پایاپای صادر می‌کند.

کد خبر: ۱۷۵٬۸۳۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha