۲۵ شهریور ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۹
اختصاص سه هزار میلیارد تومان تسهیلات مشاغل خانگی در شش ماهه سال جاری
معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون عنوان کرد؛

اختصاص سه هزار میلیارد تومان تسهیلات مشاغل خانگی در شش ماهه سال جاری

یاسوج- معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: سه هزار میلیارد تومان تسهیلات مشاغل خانگی در شش ماهه نخست سال جاری برای متقاضیان مشاغل خانگی در کشور اختصاص یافته است.

به گزارش خبرنگار بازار، محمود کریمی بیرانوند شامگاه پنجشنبه در جمع خبرنگاران در یاسوج افزود: این رقم ۱۰۰ درصد بیشتر از کل تسهیلات سال پیش بوده است.

وی با بیان اینکه سهم استان کهگیلویه و بویراحمد از مجموع سه هزار میلیارد تومان اعتبارات تسهیلات مشاغل خانگی ۸۶ میلیارد تومان برآورد شده است، گفت: عملیات دسترسی جهت پرداخت تسهیلات در استان، پس از اجرای فرایند های بازرسی و رفع ناهماهنگی های موجود از سوی دستگاه های اجرایی ذی ربط، آغاز خواهد شد.

کریمی بیرانوند تصریح کرد: برای پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی دراستان مشکل منابع وجود ندارد و همه متقاضیان در نوبت تسهیلات مشاغل خانگی، موفق به دریافت این تسهیلات خواهند شد.

وی افزود: سامانه مشاغل خانگی برای ثبت نام مردم باز است اما بنا به وجود برخی مشکلات فنی و ابراز انتقادات از سوی مردم، دسترسی به این سامانه برای اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد برای مدت محدود مسدود شده است.

کریمی بیرانوند اظهار داشت: تناقضات آماری تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد با بانک های عامل از مشکلات ایجاد شده در سامانه، بوده و حضور مسئولان از وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در استان در راستای بررسی موارد و رفع مشکلات است.

وی با بیان اینکه تا رسیدن به نتیجه مطلوب، کار بازرسی و نظارت ادامه خواهد داشت، گفت: همکاری بانک مرکزی با این وزارتخانه منجر به تخصیص اعتبار شد و پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی از افتخارات دولت سیزدهم است و عملیات اعطای مجوز تا ۹۵درصد به صورت آنی خواهد بود.

کد خبر: ۱۷۵٬۵۷۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha