۲۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۵
اصلاح ۲ آیین‌نامه وزارت جهاد کشاورزی و صنعت نفت
در جلسه هیات دولت تصویب شد

اصلاح ۲ آیین‌نامه وزارت جهاد کشاورزی و صنعت نفت

اعضای دولت با اصلاح آیین‌نامه اجرایی فروش اموال منقول و غیر منقول مازاد وزارت جهاد کشاورزی و آیین‌نامه تولید؛ دانش‌بنیان و اشتغال‌زایی در صنعت نفت، موافقت کردند.

به گزارش بازار، هیات وزیران در نشست امروز چهارشنبه به ریاست رئیسی، برای تأمین نظر هیئت بررسی و تطبیق مصوبات دولت با قوانین مبنی بر رفع مغایرت قانونی در آیین‌نامه اجرایی مربوط به فروش اموال منقول و غیر منقول مازاد وزارت جهاد کشاورزی و دستگاه‌های تابعه آن، پیشنهاد معاونت حقوقی رئیس جمهور مبنی بر اصلاح این آیین‌نامه را به تصویب رساند.

اصلاح دو آیین نامه و اعلام نظر درخصوص تعدادی از طرح‌های نمایندگان مجلس

وزارت جهاد کشاورزی به موجب این اصلاحیه، اموال مازاد موضوع این آیین‌نامه را با اطلاع وزارت امور اقتصادی و دارایی و سازمان برنامه و بودجه کشور در چارچوب قوانین و مقررات مربوط به فروش می‌رساند.

همچنین در اجرای تبصره (۲) ماده (۱۰) قانون جهش تولید مسکن درباره فروش زمین‌های متعلق به وزارت جهاد کشاورزی در محدوده و حریم شهرها که بر اساس ماده (۱۲) قانون تشکیل این وزارتخانه و قوانین بودجه سنواتی با تصویب هیئت وزیران امکان‌پذیر می‌شود، اخذ تأییدیه وزارت راه و شهرسازی، قبل از ارجاع موضوع به هیئت وزیران، ضروری است.

هیئت وزیران، همچنین با هدف تأمین نظر هیئت بررسی و تطبیق مصوبات دولت با قوانین و رفع مغایرت قانونی اعلام شده درباره آیین‌نامه تولید؛ دانش‌بنیان و اشتغال‌زایی در صنعت نفت، با اصلاح این آیین‌نامه موافقت کرد.

کد خبر: ۱۷۵٬۳۸۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha