۲۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۸
پیش‌بینی تسهیلات هزار میلیاردی برای شرکت‌های دانش بنیان
استاندار یزد با بازار مطرح کرد؛

پیش‌بینی تسهیلات هزار میلیاردی برای شرکت‌های دانش بنیان

یزد- فاطمی، استاندار یزد، افتتاح کارخانه نوآوری و پیش‌بینی اعتبار هزار میلیارد تومانی برای شرکت‌های دانش بنیان را از اولویت‌های استان در حوزه توسعه فعالیت‌ها و حمایت از شرکت های دانش بنیان عنوان کرد.

مهران فاطمی در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به برنامه های استان برای حمایت از شرکت‌های دانش بنیان اظهار داشت: انجام دیدارهای هفتگی جداگانه و مستمر با ۶ شرکت دانش بنیان و پیگیری دقیق مسائل آنها از دیگر برنامه های استان برای حمایت از شرکت های دانش بنیان و تحقق نامگذاری سال به عنوان تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین است.

وی ادامه داد: در سال جاری استان یزد که از استان های پیشرو در بحث اقتصاد دانش بنیان به شمار می‌رود، رویکردی تحولی و شتابان را در این حوزه در پیش گرفته است.

استاندار یزد بیان کرد: در این راستا پیگیری و برنامه ریزی برای انجام کنسرسیوم حمایت های مالی صنایع بزرگ از شرکت های دانش بنیان و ایجاد کارگروه تامین مالی دانش بنیان، از اقدامات تحول آفرین در این حوزه محسوب می شود که طی چند ماه گذشته صورت گرفته است.

وی افزود: برنامه های اجرایی استان در حوزه توسعه اقتصاد دانش بنیان، تحولات عمده ای را در این حوزه رقم خواهد زد چرا که بر اساس سیاست کلان استان، علم و فناوری در کنار گردشگری به عنوان بال‌های پرواز استان برای رسیدن به قله های پیشرفت و عدالت ترسیم شده است.

کد خبر: ۱۷۵٬۲۷۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha