۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۸
کمک بلاعوض ۱۰ میلیون تومانی به خانواده‌های مددجویان فوت شده بر اثر کرونا
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) خبر داد

کمک بلاعوض ۱۰ میلیون تومانی به خانواده‌های مددجویان فوت شده بر اثر کرونا

بختیاری، رئیس کمیته امداد از کمک ۱۰ میلیون تومانی به خانواده‌های مددجویان فوت شده بر اثر کرونا خبر داد و گفت: این مبلغ از سوی بنیاد مستضعفان در اختیار کمیته امداد قرار گرفته است.

به گزارش بازار به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، سیدمرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد از همکاری بیش از ۱۵ هزار نفر در سراسر کشور به صورت افتخاری و داوطلبانه در تهیه و توزیع بسته‌های غذایی در قالب طرح اطعام مهدوی خبر داد و گفت: تمامی این مراکز با رعایت موازین بهداشتی در حال فعالیت بوده و در هر آشپزخانه نماینده‌ای از دانشگاه‌های علوم پزشکی بر مراحل طبخ و توزیع نظارت دارند.

وی با تقدیر از دانشگاه‌ها، دانشگاه‌های علوم پزشکی، حسینیه‌ها و ... برای در اختیار گذاشتن آشپزخانه‌های خود در طرح اطعام مهدوی، خاطرنشان کرد: قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) همکاری بسیار خوبی در این زمینه داشته و تنها در یکی از آشپزخانه‌های خود روزانه ۹ هزار پرس غذای گرم پخت و بین نیازمندان توزیع می‌کند.

بختیاری به کمک‌های بنیاد مستضعفان به مددجویان کمیته امداد اشاره کرد و گفت: این بنیاد تاکنون بیش از ۱۹۰ میلیارد تومان در اختیار کمیته امداد قرار داده که به نیازمندان آسیب‌دیده از کرونا و مددجویان کمیته امداد اختصاص یافت. همچنین بنیاد مستضعفان به ازای هر خانواده مددجویان که از اعضای آن بر اثر کرونا جان خود را از دست داده‌اند، مبلغ ۱۰ میلیون تومان به صورت بلاعوض پرداخت کرده است که جای تقدیر و تشکر دارد.

رئیس کمیته امداد اضافه کرد: همچنین ستاد اجرایی فرمان امام (ره) ۲۵ هزار بسته یهداشتی مقابله با کرونا به مددجویان کمیته امداد ارائه کرده و علاوه بر آن ۱۵ میلیارد تومان به صورت نقدی به همین منظور در اختیار مددجویان این نهاد قرار داده است.

وی با اشاره به عضویت کمیته امداد در پویش ایران همدل بیان کرد: تعامل، همکاری و هم‌افزایی مردم، خیران و نهادها در قالب این پویش ملی بی‌سابقه بوده و کمیته امداد در پایان ماه مبارک رمضان یک گزارش جامع از کمک‌های دریافت شده و اقدامات انجام شده ارائه خواهد داد.

کد خبر: ۱۷٬۵۲۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha