۲۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۰
مبنای اشتغال‌زایی دستگاه‌های اجرایی استان همدان جمعیت باشد
استاندار همدان:

مبنای اشتغال‌زایی دستگاه‌های اجرایی استان همدان جمعیت باشد

همدان - استاندار همدان با بیان اینکه مبنای اشتغال‌زایی دستگاه‌های اجرایی استان همدان باید جمعیت باشد، گفت: ایجاد اشتغال در روستاها، پایایی، ماندگاری و عدم مهاجرت به شهرها را تضمین خواهد کرد.

به گزارش بازار؛ علیرضا قاسمی فرزاد در جلسه کارگروه اقتصاد و سرمایه‌گذاری استان گفت: امروز سه مبحث در جلسه کارگروه اقتصادی و سرمایه‌گذاری استان بررسی شد که در سه قسمت اشتغال ثبت شده در سامانه ملی رصد و از آخرین وضعیت تسهیلات روستایی و آخرین وضعیت تسهیلات مشاغل خانگی گزارش مبسوطی ارائه شد.

وی با بیان اینکه تا پایان مردادماه سال جاری چهار هزار و ۳۰۰ نفر بیمه تامین اجتماعی شده‌اند که بخشی از آن‌ها عشایر و روستاییان هستند، گفت: با توجه به کم‌آبی و بحران آب در استان، توجه به مبحث امنیت غذایی و بهره‌وری آب و خاک از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

استاندا همدان با تاکید بر اینکه ایجاد اشتغال در روستاها، پایایی، ماندگاری و عدم مهاجرت به شهرها را تضمین خواهد کرد، افود: باید دستگاه‌های اجرایی و حمایتی وارد میدان شوند و زمینه تحقق تعهد استانی سهمیه اشتغال را فراهم کنند.

وی یادآور شد: حدود ۴۰ درصد از تعهد سهمیه اشتغال استان محقق شده است که ۵ درصد از میانگین کشوری بالاتر هستیم و با تلاش مجموعه بانک‌های استان متوسط ۸۰ درصد از تسهیلات بند تبصره ۱۸ جذب شده است.

کد خبر: ۱۷۵٬۲۳۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha