۲۴ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۰
بهره برداری از ۲۵۶ طرح اشتغالزایی معلولان در استان اصفهان
رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) اصفهان خبر داد؛

بهره برداری از ۲۵۶ طرح اشتغالزایی معلولان در استان اصفهان

اصفهان - اصغری، رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) استان اصفهان گفت: ۲۵۶ طرح اشتغالزایی معلولان در سطح استان اصفهان به بهره برداری رسید.

رضوان اصغری در گفت و گو با خبرنگار بازار با اشاره به اینکه یکی از مهمترین رسالت های ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) رسیدگی به مناطق محروم است، اظهار داشت: این نهاد انقلابی قشر آسیب پذیر کشور را مورد حمایت خود قرار می دهد.

وی با بیان اینکه در راستای اهداف این نهاد ستاد اجرایی جامعه هدف سازمان بهزیستی را هم مورد حمایت قرار می دهد، ابراز داشت: بر این مبنا چهار هزار و ۵۰۰ طرح اشتغالزایی بنیاد برکت این سازمان در سراسر کشور به بهره برداری رسید.

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) استان اصفهان با بیان اینکه در استان اصفهان ۲۵۶ طرح برای اشتغالزایی معلولین افتتاح شد، تصریح کرد: اعتبار اولیه در استان اصفهان به این منظور ۲۱۷ میلیارد ریال بوده است.

وی افزود: با این وجود و با پیگیری های انجام شده و با جذب مجدد اعتبارات از محل شناوری اعتبارات بین استانها بیش از ۳۱۰ میلیارد برای مددجویان و کارفرمایان جذب شد.

اصغری تاکید کرد: با اعتبارات تبصره ۱۸ بهزیستی در ۲۵۴ مورد با اعتبار نزدیک ۳۱۰ میلیارد ریال و با کمک ۳۱ تسهیل‌گر بنیاد برکت در سطح ۱۵ شهرستان استان اصفهان زمینه اشتغال برای ۷۰۰ نفر فراهم شد.

وی ضمن ابراز امیدواری برای جذب اعتبارات بیشتر برای ارائه خدمات با مددجویان سازمان بهزیستی تاکید کرد: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) از عموم مردم و به خصوص خیرین دعوت می کند تا در زمینه حمایت از اقشار آسیب پذیر کمک این نهاد انقلابی باشند.

کد خبر: ۱۷۵٬۱۲۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha