۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۶
نیم سکه ۱۰۰ هزار تومان گرانتر شد
کشتی آرای در گفتگو با بازار:

نیم سکه ۱۰۰ هزار تومان گرانتر شد

نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر گفت: قیمت انواع سکه در بازار به دلیل افزایش تقاضا گرانتر شد و در این میان جهش قیمت نیم سکه نسبت به روزگذشته ۱۰۰ هزار تومان بوده است.

محمد کشتی آرای  در گفتگو با خبرنگار بازار اظهارکرد: امروز قیمت اونس و دلار همانند روزگذشته بوده اما علیرغم این امر نرخ انواع سکه و طلا به دلیل بالارفتن تقاضا بین ۱۰ تا ۱۰۰ هزار تومان گرانتر شده است.

وی افزود: قیمت اونس هزار و ۵۵۳ دلار و نرخ دلار در بازار آزاد ۱۳ هزار و ۸۰۰ تومان است.

نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر ادامه داد: قیمت هر قطعه تمام سکه طرح قدیم نسبت به روزقبل با افزایش ۱۰ هزار تومانی به ۴ میلیون و ۸۶۰ هزار تومان، نرخ تمام سکه طرح جدید با افزایش ۶۰ هزار تومانی به ۴ میلیون و ۹۴۰ هزار تومان، نیم سکه با افزایش ۱۰۰ هزار تومانی به ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، ربع سکه با افزایش ۵۰ هزار تومانی به ۱ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان و سکه یک گرمی با افزایش ۱۰ هزار تومانی به ۹۳۰ هزار تومان رسیده است.

کشتی آرای افزود: امروز قیمت هر مثقال طلا ۲ میلیون و ۱۵۵ هزار تومان و نرخ هر گرم طلای خام ۱۸ عیار ۴۹۷ هزار و ۵۰۰ تومان است.

به گزارش خبرنگار بازار، قیمتهای اعلام شده در این خبر برمبنای ساعت تهیه خبر بوده و امکان نوسان مثبت و یا منفی در بازار طلا، سکه و ارز وجود دارد.

کد خبر: ۱٬۷۵۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha