۲۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۳
پر بازدیدترین سایت های فناوری ایران در سال ۱۴۰۱

پر بازدیدترین سایت های فناوری ایران در سال ۱۴۰۱

در سایت مجله تک انواع اخبار تکنولوژی، ترفند ها و آموزش های رایگان در حوزه موبایل و تبلت، نرم افزار های کاربردی به مخاطبین ارائه می شود.

به گزارش بازار، بهترین و پر بازدید ترین سایت های فناوری ایران در سال ۱۴۰۱ را بشناسید. با توجه به پیشرفت فناوری، سایت های این حوزه هم در حال افزایش اند. در شش ماه نخست سال ۱۴۰۱ سایت های غنی از اطلاعات تکنولوژی، به بسیاری از خریداران و فروشندگان این حوزه کمک شایانی کرد. اگر شما هم قصد خرید گوشی یا هر و سیله ی دیجیتالی دارید و اطلاعات تکنولوژی شما کافی نیست، در ادامه با بهترین سایت های فناوری آشنا خواهیم شد.

سایت های تکنولوژی زیادی در ایران فعالیت می کنند. اما برخی از آنها اطلاعات درستی در اختیار مردم قرار نمی دهند و فقط به فکر فروش محصولات خود هستند. اما سایت های فناوری مجله تک، زومیت، تکنولایف، دیجیاتو و گیمفا به بهترین شکل ممکن در شش ماه اول سال ۱۴۰۱ به صنعت فناوری کمک کرده اند. این سایت ها با آگاه کردن کاربران ناگفته های این حوزه را به مردم ارائه می دهند و به این جهت از سایر سایت ها متمایز شده اند.

برای یافتن اطلاعات فناروی نباید به هر سایتی مراجعه کرد.

معرفی کالای دیجیتال ارزان

از کالاهای دیجیتالی مانند گوشی و لپ تاپ روزانه استفاده های زیادی می شود و مراقبت از آن ها ضرورت دارد. مجله تک هم مانند سایر سایت ها به معرفی کالاهای جانبی دیجیتال پرداخته و حتی برای خرید راهنمایی کرده است. اگر وسایل هوشمند خود را به تازگی خریده اید، حتما به فکر وسایل جانبی آن ها هم باشید.

نبود وسایل ایمنی که امنیت استفاده از کالا را تضمین کند، مشکلات جدی برای وسیله ما فراهم می کند. شاید در ابتدا به این فکر کنید که حتما این اجناس قیمت های بالایی دارند و نمی توان آن ها را تهیه کرد مخصوصا وقتی تازه یک کالای دیجیتال گران قیمت خریده اید. اما این طور نیست. بسیاری از کالاهای جانبی که برای امنیت خاطر وسایل دیجیتالی استفاده می شوند، گران نیستند و همگی قادر به خرید آن ها می باشند.

افزایش عمر گوشی

افزایش عمر گوشی

بسیاری از کارهایی که در استفاده از گوشی انجام می دهیم، به دستگاه آسیب می زند. شاید تمامی این کارها برای ما عادی محسوب شده و حتی تبدیل به یک عادت می شوند. اما این عادات غلط موبایل ما را از کار می اندازند. افزایش عمر گوشی مساله ای است که به آن باید توجه کنیم تا زیر بار هزینه های هنگفت تعمیر و خرید موبایل نرویم.

راهکار های مناسب برای افزایش عمر گوشی را یاد بگیریم.

مقایسه گوشی زیر ۱۰ میلیون

افزایش قیمت گوشی های موبایل طی این چند سال باعث شده مردم کمتر به فکر خرید یک گوشی نو باشند و تمایل به تعمیر بیشتر از خرید است. البته شناخت گوشی های ارزان قیمت و پرکاربرد هم احتیاج به علم و زمان دارد. گوشی های زیر ۱۰ میلیون تومان که معمولا از برند های قوی بازار مانند سامسونگ و شیائومی هستند، آپشن های فوق العاده ای نسبت به رقبا دارند.

سامسونگ با سری Galaxy جذابش، یکی از پر فروش ترین برند ها در بازار ایران به حساب می آید. که اتفاقا از بین مدل های گلکسی به راحتی می توانید یک گوشی تمام عیار برای خود داشته باشید آن هم با کمتر از ۱۰ میلیون.

شیائومی هم با آپدیت های ویژه ای که برای هر مدل معرفی می کند، او را از سایر برندهای بی کیفیت چینی متمایز کرده است. سری پوکو آن که مخصوص گیمرهاست و به گونه ای طراحی شده تا گیمرها بتوانند در طول بازی واکنش های سریع بدهند. سری رد می هم برای بیشتر مردم آشناست. مدل هایی که با صفحه نمایش گوریلا گلس و گواهی های ضد آب و غبار، فروش بالایی در بازار ایران دارند.

تیم فنی سایت از کارشناسان و مهندسان حوزه کامپیوتر، متخصصان حوزه تعمیر موبایل و تبلت، کارشناس حوزه بازی های ویدیویی و متخصص حوزه خودرو و بیمه تشکیل شده است. در آینده ترفند های بیشتری در این حوزه ها به مخاطبین ارائه خواهد شد. شما هم به جمع کاربران وبسایت ما بپیوندید و از مطالب کمتر گفته شده در سایت بهره ببرید.

www.majalehtech.com

کد خبر: ۱۷۴٬۹۷۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 5
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • سامان IR ۱۴:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
      4 0
      کالاهای دیجیتال رو خوندم، خوب و کامل بود. مدل های بیشتری رو هم بررسی کنید.
    • مهسا IR ۱۳:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۴
      2 0
      دقیقا،شیائومی یکم تو بخش قطعات ضعیفه
    • م ق IR ۰۹:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
      1 0
      کالای دیجیتال رو نگاه کردم مفید بود و اطلاعات خوبی رو در اختیار مخاطب قرار میدهد
    • امیرعلی IR ۱۶:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
      1 0
      راهنمای خرید هندزفری خیلی خوب بود تو سایت
    • هانیه US ۱۶:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
      0 0
      بهترین ساعت هوشمندش رو خوشم اومد