۲۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۵
هایما اس۵ و اس۷ با قیمت قبلی تحویل مشتریان می‌شود
مدیرعامل ایران‌ خودرو:

هایما اس۵ و اس۷ با قیمت قبلی تحویل مشتریان می‌شود

مدیرعامل ایران خودرو گفت: این شرکت در راستای ایفای تعهدات خود و تأمین نظر مشتریان، خودروهای هایما اس۵ و اس۷ را با قیمت زمان ثبت‌نام به مشتریان دارای حواله تحویل خواهد داد.

به گزارش بازار به نقل از ایران خودرو، مهدی خطیبی با بیان این‌که مشتریان و حواله داران به هیچ وجه نباید تحت تأثیر شایعات و فضاسازی‌ها قرار گیرند، افزود: آنچه برای گروه صنعتی ایران خودرو حائز اهمیت است تأمین نظر مشتریان و مصرف کنندگان واقعی است و در این مسیر تمام تلاش ما بر این است تا از هرگونه نارضایتی آنان جلوگیری شود.

وی با اشاره به جریان سازی و شبهه افکنی شبکه‌های دلالی در سطح بازار خودرو گفت: گروه صنعتی ایران خودرو در چارچوب آیین نامه اجرایی قانون حمایت از مصرف‌کنندگان خودرو در تلاش است تا تعهدات خود را ایفا کند، اما به منظور جلب رضایت حواله‌داران هایما و رفع نگرانی آنان، قیمت جدید محصولات در حواله‌های پیش فروش اعمال نخواهد شد و مابه‌التفاوت نیز براساس قیمت‌های قبل از مشتریان دریافت خواهد شد.

خطیبی با بیان این‌که قیمت‌گذاری محصولات این شرکت مطابق ضوابط ابلاغی خواهد بود، افزود: قیمت محصولات هایما در تمامی فروش‌ها به جز حواله‌داران براساس مبالغ جدید مصوب محاسبه خواهد شد.

کد خبر: ۱۷۴٬۹۷۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha