۲۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۷
پرداخت ۹.۵ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید به چهار واحد صنعتی در همدان
در ستاد تسهیل استان همدان صورت گرفت؛

پرداخت ۹.۵ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید به چهار واحد صنعتی در همدان

همدان - استاندار همدان با بیان اینکه نگاه دولت در بحث تولید کاملا حمایتی است، گفت: ۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان تسهیلات در جهت رونق تولید به چهار واحد صنعتی و اقتصادی استان پرداخت می‌شود.

به گزارش بازار؛ علیرضا قاسمی‌فرزاد ظهر سه شنبه در بیست و ششمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان همدان اظهار کرد: تلاش ما این است که تمام پرونده‌هایی که در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید مطرح‌ می‌شود به نتیجه برسد و لاینحل نماند.

وی با بیان اینکه در تمام جلسات رویکرد ما پیدا کردن راه حل قانونی، منطقی و مناسب برای حل مسایل تولیدکنندگان بوده است، گفت: ۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان تسهیلات به منظور رونق فعالیت‌های مرتبط با کار و تولید به چهار واحد صنعتی و اقتصادی این استان پرداخت می‌شود.

استاندار همدان با بیان اینکه این تسهیلات با مصوبه ستاد به چهار واحد در بخش‌های تولیدی، صنعتی و جهاد کشاورزی پرداخت می‌شود، افزود: رویکرد ستاد تسهیل و رفع موانع تولید، حمایت از تولیدکنندگان و پیگیری مسائل و مشکلات صنایع و طرح‌های تولیدی است و با ارائه راه حل قانونی و منطقی برای برون‌رفت از مسایل شرکت‌های تولیدی در توسعه اقتصادی و اشتغالزایی نقش بی‌بدیلی دارد.

وی با اشاره به بررسی مسایل و مشکلات چهار طرح تولیدی، صنعتی و کشاورزی و گره‌گشایی از آنها گفت: توسعه فعالیت شرکت تولیدی لوازم‌التحریر تا سه برابر محل فعلی در راستای رونق تولید و اشتغال مصوب شد ضمن اینکه مشکل بانکی شرکت تولیدی الیاف از مواد بازیافتی نیز حل و به چرخه تولید بازگشت.

قاسمی‌فرزاد با اشاره به اینکه دستورات مقتضی برای استقرار شرکت مواد شوینده مطرح استان داده و با ادامه فعالیت در مکان فعلی موافقت شد، گفت: واحد تولیدی مرغ اجداد که یکی از سه واحد تولیدی بزرگ کشور در این این حوزه است، در خصوص گازرسانی با معارضانی مواجه بود که با دستورات لازم و سوخت جایگزین مشکلات این واحد تولیدی نیز رفع شد.

وی با بیان اینکه نقش تولید در رشد اقتصادی و توسعه کشور بی‌نظیر است و نگاه دولت به تولید کاملا حمایتی است گفت: کمک به صنایع و رفع مسایل و مشکلات و موانع پیش روی آنها در حال حاضر مهمترین ماموریت مدیران اجرایی کشور به شمار می‌رود.

کد خبر: ۱۷۴٬۸۹۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha