۲۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۷
افزایش ۵۷ درصدی خرید تضمینی گندم در سال ۱۴۰۱

افزایش ۵۷ درصدی خرید تضمینی گندم در سال ۱۴۰۱

مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران گفت: امسال افزایش خرید تضمینی گندم به میزان بیش از دو میلیون و ۶۰۰ هزار تن نسبت به پارسال داشتیم.

به گزارش بازار، سید سعید راد، روز دوشنبه در حاشیه چهاردهمین «نمایشگاه بین‌المللی صنعت غلات، آرد و نان» که به دست مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران در محل دائم نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران افتتاح شد، این نمایشگاه را رویدادی مؤثر برای نمایش دستاوردهای زنجیره گندم، آرد و نان و پیشرفت‌های این حوزه مهم اقتصادی دانست و افزود: امسال در این عرصه، رویدادهای خوبی به وقوع پیوسته که تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان محصولات این زنجیره، ذی‌نفعان آن هستند.

راد با اعلام اینکه امسال در بخش‌های مختلف از جمله افزایش میزان خرید تضمینی گندم به میزان بیش از دو میلیون و ۶۰۰ هزار تن و رشد ۵۷ و نیم درصدی آن نسبت به پارسال، دستاوردهای ارزشمندی داشته‌ایم، افزود: این مهم، مرهون تلاش‌های خستگی‌ناپذیر مجموعه خدومی است که دسترنج آن‌ها گرمابخش سفره خانواده‌هاست.

معاون وزیر جهاد کشاورزی بر لزوم قدردانی از تلاش‌های فعّالان زنجیره گندم، آرد و نان در زمینه حرکت در مسیر تولید پایدار و تحقق خودکفایی در تولید گندم تأکید کرد و گفت: این نمایشگاه، فرصتی است تا بخشی از این توانمندی‌ها در معرض دید متخصصان، شهروندان و رسانه‌های تخصصی و عمومی قرار گرفته و آثار و نتایج آن در سفره مردم جلوه‌گر شود.

چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت غلات، آرد و نان در محل دائم نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران تا روز پنجشنبه، ۲۴ شهریور پذیرای عموم علاقه‌مندان خواهد بود.

کد خبر: ۱۷۴٬۸۷۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha