۲۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۷
۷۰۰ دستگاه اتوبوس وارد مهران شد
رئیس سازمان راهداری:

۷۰۰ دستگاه اتوبوس وارد مهران شد

ایلام- رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور گفت: ۷۰۰ دستگاه اتوبوس روز گذشته وارد مهران شده است.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی راهداری ایلام، داریوش امانی در نشست ساماندهی پایانه برکت با حضور استاندار ایلام، معاون وزیر نیرو و جمعی از مدیران استان افزود :۹۰ درصد اتوبوس‌های کشور برای انتقال زوار به مبدا در نظر گرفته شده است و تلاش داریم بهترین نوع خدمت را به زوار ارایه دهیم.

وی ادامه داد: از امروز شیب ورود زوار کشور از طریق مرزها به ویژه مرز مهران تند می‌شود و اولویت نخست ما انتقال زوار از مرز مهران به شهرهای مبدا است که برای این مهم برنامه ریزی شده است.

وی افزود: ۷۰۰ دستگاه اتوبوس روز گذشته وارد مهران شد و از امروز و اولویت نخست ما مهران و بعد آن مرز شلمچه و سپس سایر مرزها است.

رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور اضافه کرد: همه تلاش خود را برای رضایتمندی زوار از پایانه مرزی مهران و پایانه برکت به شهرهای مبدا بکار خواهیم گرفت.

امانی گفت: از امروز ظهر ۹۰ درصد اتوبوس‌ها که برای انتقال زوار از مهران به مبدا در نظر گرفته شده است به مهران خواهند آمد.

وی ادامه داد: یک و هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان در حوزه محورهای مواصلاتی حوزه اربعین هزینه شده است و تلاش داریم که پس از اربعین نیز این تلاش‌ها برای تکمیل زیرساخت‌ها استمرار داشته باشد.

کد خبر: ۱۷۴٬۸۴۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha