۲۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۵
 نمایشگاه توانمندی‌های غذایی و کشاورزی ایران در امارات برگزار می‌شود
با موافقت سازمان توسعه تجارت؛

نمایشگاه توانمندی‌های غذایی و کشاورزی ایران در امارات برگزار می‌شود

مرکز تجاری ایران در امارات، نمایشگاه تخصصی توانمندی‌های تولیدی و صادراتی کشور در حوزه صنایع غذایی و کشاورزی را در این کشور برگزار می‌کند. این نمایشگاه قرار است از ۱۶ تا ۱۹ آبان برگزار شود.

به گزارش بازار، سازمان توسعه تجارت مجوز برگزاری نمایشگاه تخصصی توانمندی‌های تولید و صادراتی ایران در حوزه صنایع غذایی و کشاورزی در امارات متحده عربی را صادر کرده و این نمایشگاه قرار است از ۱۶ تا ۱۹ آبان توسط مرکز تجاری ایران در امارات برگزار شود.

طبق اطلاعیه سازمان توسعه تجارت، این نمایشگاه به همراه نشست‌های مشترک تجاری B۲B توسط مرکز تجاری ایران در امارات با اجرای شرکت مهر ارقام رایانه برگزار خواهد شد و همچنین با برپایی همایش معرفی ظرفیت‌های صنعت غذا و کشاورزی کشور و رویداد جایزه برترین‌های صنایع غذایی ایران را نیز در دستور کار خواهد داشت.

از سوی دیگر، سازمان توسعه تجارت پیشنهاد کرده است که به‌منظور بهره‌برداری حداکثری از این اقدام، در راستای افزایش سهم شرکت‌های ایرانی از بازار امارات، اتاق ایران نسبت به برپایی پاویون خود برای حضور تشکل‌های صادراتی صنایع غذایی و کشاورزی اقدام کند.

بازار مواد غذایی و آشامیدنی امارات متحده عربی با ظرفیت سالانه ۱۶ میلیارد دلار، یکی از بزرگترین و پویاترین بازارهای مصرفی مواد غذایی منطقه است که می‌تواند فرصت مناسبی برای توسعه بازارهای صادراتی محصولات خوراکی و آشامیدنی ایران باشد.

بررسی‌ها نشان می‌دهد: در حال حاضر ایران نزدیک به ۳ درصد از بازار خوراکی‌ها و آشامیدنی‌های امارات را در اختیار دارد که این رقم می‌تواند با برنامه‌ریزی مناسب و به شکل چشمگیری بهبود پیدا کند.

کد خبر: ۱۷۴٬۸۱۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha