۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۷
 ۱۲ درصد از مشاغل در مازندران تعطیل هستند
رئیس سازمان صمت مازندران:

۱۲ درصد از مشاغل در مازندران تعطیل هستند

ساری - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: ۱۲ درصد از مشاغل و واحدهای صنفی استان که با ریسک بالا محسوب می شوند، همچنان تعطیل هستند.

به گزارش خبرنگار بازار، حسینقلی قوانلو بعدازظهر یکشنبه در ستاد استانی مقابله با کرونا در استانداری مازندران شمار واحدهای صنفی استان را بیش از ۱۵۶ هزار واحد اعلام کرد و گفت: ۱۲ درصد مشاغل استان همچنان تعطیل هستند.

وی از تشدید روند نظارت و بازرسی اصناف و الزام به رعایت فاصله گذاری اجتماعی خبر داد و گفت: در دو ماه گذشته بیش از ۵۲ هزار فقره بازرسی از واحدهای صنفی استان انجام شده است.

قوانلو از مردم و اصناف خواست تا با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی به طرح شکست کرونا در استان کمک کنند.

چهار شهرستان مازندران در لیست سفید قرار گرفتند

احمد حسین زادگان استاندار مازندران نیز با بیان اینکه وضعیت کرونا در استان رو به کاهش است، افزود: تاکنون چهار شهرستان استان شامل میاندرود، محمودآباد، سوادکوه شمالی و کلاردشت جزو مناطق سفید معرفی شده است.

وی ادامه داد: فعالیت ها و برنامه های مذهبی از فردا در این شهرستان های سفید از نظر وضعیت کرونا با رعایت پروتکل های بهداشتی آغاز می شود و زمانی که مبتلایان جدیدی در این مناطق مشاهده شود، از لیست سفید خارج خواهند شد.

استاندار مازندران همچنین به آغاز فعالیت فیزیوتراپیست ها از امروز در استان خبر داد و گفت: برای آغاز فعالیت های اورژانسی دندانپزشکی نیز تصمیم گیری خواهد شد.

کد خبر: ۱۷٬۴۶۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha