۲۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۲
تامین زمین برای ۹۱ هزار واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در اصفهان
مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان خبر داد؛

تامین زمین برای ۹۱ هزار واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در اصفهان

اصفهان - قاری قرآن، مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان از تامین زمین برای ۹۱ هزار واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در استان اصفهان خبر داد.

علیرضا قاری قرآن در گفت و گو با خبرنگار بازار با اشاره به سیاست های دولت سیزدهم در تامین مسکن اظهار داشت: تامین چهار میلیون مسکن در چهار سال در قالب نهضت ملی در حال انجام است.

وی با بیان اینکه سهم استان اصفهان از این طرح معادل ۵.۸ درصد نسبت به کل کشور است، ابراز داشت: بر این اساس برای یک سال نیاز به ساخت ۵۰ هزار و ۹۹۲ واحد و برای چهار سال تعداد واحدهای مسکونی در قالب نهضت ملی مسکن در استان اصفهان به ۲۹۳ هزار و ۹۶۷ واحد می‌رسد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با اشاره به واگذاری گروهی اراضی ۲۶۰ واحد طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای استان اصفهان تا به امروز تصریح کرد: عملیات احداث ۷۵۱ واحد نهضت ملی مسکن در شهر کاشان همزمان با هفته دولت ۱۴۰۱ آغاز می شود.

وی تاکید کرد: با پیگیری های انجام شده برای تامین زمین نهضت ملی مسکن در استان اصفهان تاکنون برای ۹۱ هزار واحد زمین تامین شده است.

قاری قرآن با اشاره به اینکه عملیات آماده سازی طرح نهضت در شهرهای شاهین شهر، کاشان و گلپایگان آغاز می شود، گفت: واحدهای مسکونی مربوط به این شهرها در زمینی به مساحت ۱۹۲ هکتار احداث می شود.

وی گفت؛ در استان اصفهان بیش از ۴۲۲ هزار نفر متقاضی بهره مندی از طرح نهضت ملی مسکن هستند.

کد خبر: ۱۷۴٬۶۲۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha