۲۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۳
مایکرو استراتژی ۵۰۰ میلیون دلار بیت کوین می خرد
خبر فاندامنتال مثبت برای بازار رمزارزها؛

مایکرو استراتژی ۵۰۰ میلیون دلار بیت کوین می خرد

شرکت بزرگ مایکرواستراتژی که از سرمایه گذاران و هولدرهای بزرگ بیت کوین در جهان محسوب می شود، از تصمیم خود برای فروش بیش از ۵۰۰ میلیون دلار سهام این شرکت به منطور خرید بیت کوین خبر داد.

به گزارش بازار، شرکت بزرگ مایکرواستراتژی که از سرمایه گذاران و هولدرهای بزرگ بیت کوین در جهان محسوب می شود، از تصمیم خود برای فروش بیش از ۵۰۰ میلیون دلار سهام این شرکت به منطور تامین سرمایه لازم جهت خرید بیت کوین خبر داد.

بر اساس این گزارش، مایکرو استراتژی با تاکید بر اینکه «مایکل سیلور» رئیس هیات مدیره این شرکت تاکنون اقدام به فروش هیچ یک از بیت کوین های ذخیره خود نکرده، تاکید کرد که این شرکت همواره به دنبال خرید بیشتر بیت کوین طی ماه های آتی است؛ موضوعی که از دید کارشناسان بازار کریپتو به عنوان عامل فاندامنتال مثبت برای بازار رمزارزها تلقی شده و می تواند قیمت بیت کوین را طی روزهای آتی افزایش دهد.

لازم به ذکر است با برکنار شدن سیلور از سمت مدیرعاملی مایکرواستراتژی و انتصاب وی به عنوان رئیس هیات مدیره این شرکت بزرگ، روند خرید بیت کوین توسط مایکرو استراتژی متوقف شده است.

شرکت مایکروساتاتژی همواره یکی از نهنگ های بزرگ بیت کوین از سال ۲۰۲۰ به این سو محسوب شده و بر اساس آخرین آمار، این شرکت بیش از ۱۳۰ هزار بیت کوین در اختیار دارد. با ریزش قیمت بیت کوین طی ماه های گذشته، اکنون مایکرواستراتژی بیش از ۱.۲ میلیارد دلار متضرر شده با اینحال، ظاهرا این شرکت مجددا قصد ورود به بازار کریپتو و خرید بیشتر بیت کوین را در برنامه خود گنجانده است.

کد خبر: ۱۷۴٬۵۷۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha