۲۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۲
کاهش ۱۲ درصدی حمل و نقل بار از مبادی استان خراسان شمالی
سرپرست اداره کل راهداری خبرداد؛

کاهش ۱۲ درصدی حمل و نقل بار از مبادی استان خراسان شمالی

بجنورد- مشتری، سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی گفت: یک میلیون و ۲۱۹ هزار تن کالا توسط ناوگان باری از مبادی استان حمل شد .

محمد مشتری در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: در پنج ماه گذشته یک میلیون و ۲۱۹ هزار تن کالا توسط ناوگان باری از مبادی استان حمل شده است.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی، افزود: این میزان در مقایسه با سال گذشته با کاهش ۱۱.۹ درصدی روبه رو بوده است.

وی، یادآور شد: این میزان کالا با جابه جایی ۸۷ هزار سفر توسط بخش حمل و نقل باری انجام شده که نسبت به سال گذشته ۹.۳ درصد کاهش را نشان می‌دهد.

محمد مشتری با بیان این نکته که بیشترین میزان جابجایی کالا در این مدت مربوط به شهرستان بجنورد بوده، افزود: عمده ترین کالای حمل شده، کود اوره، سیمان، پودر آلومینیوم و مصالح ساختمانی بوده است.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان، افزود: این اداره کل ۲۶ شرکت باربری دارای پروانه فعالیت دارد که هشت هزار و ۱۰۷ راننده در این بخش خدمات ارائه می‌دهند.

به گفته سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی، هفت هزار و ۶۲۸ ناوگان باری شامل چهار هزار و ۴۵۵ دستگاه کامیون، کامیونت و تریلر و سه هزار و ۱۷۳ دستگاه وانت بار در خراسان شمالی فعال است.

کد خبر: ۱۷۴٬۵۴۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha