۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۲
مرکز لجستیک مازندران قابلیت بازاریابی و صادرات ۳۳۰ هزار تن محصولات را دارد
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران:

مرکز لجستیک مازندران قابلیت بازاریابی و صادرات ۳۳۰ هزار تن محصولات را دارد

جویبار - معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مازندران گفت: مرکز لجستیک محصولات کشاورزی قابلیت بازاریابی و صادرات ۳۳۰ هزار تن انواع محصولات را دارد.

حسین خیریان پور در حاشیه بازدید از مرکز لجستیک محصولات کشاورزی استان در گفتگو با خبرنگار بازار با اظهار اینکه این مرکز در سه فاز در حال ساخت است گفتت: تقویت بخش کشاورزی، افزایش درآمد کشاورزی، بازاریابی و صادرات محصولات از اهداف راه اندازی این مرکز به شمار می رود.

وی با عنوان اینکه این پایانه می تواند به رونق تولیدات کشاورزی کمک کند، افزود: مرکز لجستیک و پایانه صادرات محصولات کشاورزی از امکانات لازم برای نگهداری و صاردات محصولات کشاورزی برخوردار است و می تواند در تنظیم بازار داخلی نقش موثری داشته باشد.

خیریان پور،وسعت مرکز لجستیک محصولات کشاورزی را ۷۸ هزار مترمربع با سالن های مجهیز اعلام کرد و گفت: این مرکز از بخش های مختلفی مانند آزمایشگاه، بسته بندی، بارانداز، سردخانه های بالای صفر و غیره برخوردار است.

معاون استاندار مازندران ادامه داد: این مرکز می تواند برای ۳۳۰ هزار تن محصولات کشاورزی بازاریابی کند و ایجاد و معرفی برند ایرانی برای محصولات کشاورزی در بازارهای جهانی، اصلاح نظام توزیع و تنظیم بازار محصولات کشاورزی از دیگر اهداف ساخت است.

وی گفت: از مجموع ۷۸ هزار هکتار وسعت کارخانه در فاز اول ۳۰ هکتار برای بازاریابی ۱۴۰ هزار تن محصولات کشاورزی احداث شد که به زودی تکمیل و بهره برداری خواهد شد و دارای بارانداز داخلی مدرن، بارانداز بیرون برای بارگیری انواع کامیون و کامیونت و تریلی است.

سالانه هفت میلیون تن محصولات کشاورزی در مازندران تولید می شود.

کد خبر: ۱٬۷۴۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha