۱۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۵
اعتبارات خوبی برای پروژه‌های زیرساخت درنظر گرفته شده است
استاندار همدان:

اعتبارات خوبی برای پروژه‌های زیرساخت درنظر گرفته شده است

همدان - استاندار همدان گفت: اعتبارات خوبی در سفر رئیس جمهور به استان همدان برای پروژه‌های زیرساخت درنظر گرفته شده است.

به گزارش بازار؛ علیرضا قاسمی فرزاد در جریان بازدید از پروژه‌های اجرایی شرکت زیرساخت راه‌های استان اظهار کرد: امروز با همراهی مسئولان دستگاه‌های اجرایی در حوزه زیرساخت و عمران، پروژه‌های زیرساختی سطح استان بازدید و پیشرفت روند اجرایی آن‌ها مورد بررسی قرار گرفت.

وی ادامه داد: نخستین بازدیدی که انجام شد از راه‌آهن همدان، ایستگاه آن و مسیر منتهی به این ایستگاه بود و چهارخطه کردن مسیر منتهی به این ایستگاه، به سرعت در حال انجام است.

استاندار همدان بیان کرد: با توجه به پیگیری‌ها و اعتباراتی که در سفر رئیس جمهور به استان به پروژه‌های زیرساخت در نظر گرفته شد، به دنبال‌ این هستم که این طرح‌ها به سرعت تکمیل شوند، پیمانکار و مجری طرح را مکلف کردیم که به کار خود سرعت ببخشند تا بتوانیم یک‌ ایستگاه در شان مردم همدان فراهم‌ کنیم.

وی بازدید بعدی خود را پروژه راه‌آهن همدان به ملایر عنوان کرد و گفت: این پروژه در دو بخش تعریف شده، بخش اول پیشرفت فیزیکی خوبی داشته و تقریبا به سرعت در حال انجام است و بخش دوم نیاز به خاک‌برداری دارد.

قاسمی‌فرزاد عنوان کرد: امیدواریم با اعتباراتی که در سفر رئیس جمهور به استان به پروژه‌ها اختصاص یافته، اقدامات این طرح‌ها انجام شود.

کد خبر: ۱۷۴٬۴۰۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha