۱۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۸
خروج از ورشکستگی شرکت «ایرانیت» منوط به افزایش سرمایه
سکوت سازمان بورس درباره پیشنهاد ایرانیت

خروج از ورشکستگی شرکت «ایرانیت» منوط به افزایش سرمایه

در حالی شرکت ایرانیت در آستانه ورشکستگی قرار دارد که هیات مدیره این شرکت به سازمان بورس وعده داده با فروش زمین های رشت و افزایش سرمایه از ورشکستگی خارج می شود.

بازار؛ گروه بورس: شرکت ایرانیت با نماد سایرا در ارتباط با تداوم فعالیت و اصلاح ساختار مالی نسبت به ارائه طرح توجیهی افزایش سرمایه از مبلغ ۴.۵ میلیارد تومان به مبلغ ۱۱۴ میلیارد تومان به منظور خروج از ورشکستگی و همچنین سرمایه گذاری در خط تولید پانل های ساختمانی پلی یورتان و تجهیزات مربوطه در کارخانه ایرانیت درخواست صدور مجوز افزایش سرمایه به سازمان بورس داده و مستندات و مدارک مربوطه شامل طرح توجیهی و گزارش حسابرس و بازرس قانونی مبنی بر پذیرش افزایش سرمایه ارائه شده اما فعلا سازمان بورس بررسی نکرده است.
هرچند شرکت تاکید کرده پیشنهاد داده که قبل از افزایش سرمایه، شرکت نسبت به فروش زمین های رشت و خروج از شمولیت ماده ۱۴۱ لایحه اصلاحی قانون تجارت اقدام می کند.

تاکنون سازمان بورس و اوراق بهادار مجوز برگزاری مجمع عمومی فوق العاده با دستور جلسه افزایش سرمایه صادر نکرده که در صورت افزایش سرمایه، شرکت از شمولیت ماده ۱۴۱ لایحه قانونی اصلاحی قسمتی از قانون تجارت خارج می شود.

کد خبر: ۱۷۴٬۳۱۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha