۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۰
مطالبات ۱۷۰ میلیاردی صنایع چوب و کاغذ/ کارخانه فولاد قفل شد
رئیس سازمان صمت مازندران:

مطالبات ۱۷۰ میلیاردی صنایع چوب و کاغذ/ کارخانه فولاد قفل شد

سوادکوه - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: صنایع چوب و کاغذ مازندران ۱۷۰ میلیارد تومان مطالبات دولتی دارد و با مشکلات عدیده ای مواجه است.

حسینقلی قوانلو در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به اینکه صنایع چوب و کاغذ از صنایع و شرکت های بزرگ تولیدی استان به شمار می رود گفت: این واحد هزار و ۷۰۰ میلیاد ریال مطالبات از سازمان جنگل ها و مراتع دارد و با مشکلاتی مواجه است.

وی با عنوان اینکه این شرکت با سرشاخه ها ادامه حیات می دهد خواستار صدور مجوز واردات چوب برای حل مشکل و تامین نیازهای مواد اولیه این کارخانه شد و گفت: بندر امیرآباد ظرفیت واردات چوب با پوست را دارد و برای بحث قرنطینه آن باید برنامه ریزی کرد.

قوانلو ترک تشریفات مناقصات عرصه های جنگلی را از نیازهای صنایع چوب و کاغذ بیان کرد و گفت: این درحالی که کارگران این شرکت چندماه حقوق طلب دارند.

رئیس سازمان صمت مازندران به مشکلات شرکت فولاد در شهرک صنعتی بشل اشاره کرد و گفت: این کارخانه گرفتار اختلاف بین بانک و دستگاه های دیگر است و بانک چک های ضمانت این واحد را برگشت زده و این واحد قفل شده است.

قوانلو ادامه داد: با اینکه کارگروه قوه قضاییه مصوبه داده تا مصوبه ستاد تسهل کشور برای حل مشکلات کارخانه فولاد اجرایی شود ولی همچنان این مصوبات اجرایی نشده است و اکنون مدیر آن ممنوع الخروج است و برای پرداخت حقوق کارگران با مشکلات مواجه است.

رئیس سازمان صمت مازندران ادامه داد: کارخانه فولاد امیرآباد نیز  یکی از واحدهایی است که ۲۰۰ کارگر دارد و مشکل آن تامین سرمایه درگردش برای تهیه مواد اولیه است.

کد خبر: ۱٬۷۴۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha