۲۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۲
ثبت دو میلیون و ۴۰۰هزار قطعه جوجه‌ریزی در استان همدان
مردادماه امسال انجام شد؛

ثبت دو میلیون و ۴۰۰هزار قطعه جوجه‌ریزی در استان همدان

همدان - معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی جهادکشاورزی استان همدان با بیان اینکه وضعیت جوجه‌ریزی مردادماه خوب بوده است، گفت: دو میلیون و ۴۰۰هزار قطعه جوجه‌ریزی مردادماه در استان همدان انجام شده است.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان همدان، حسین فضلی اظهار کرد: نیاز روزانه بازار به مرغ در گذشته حدود ۱۲۰ تن بود اما امروز ۸۰ تا ۹۰ تن است.

وی با اشاره به اینکه مرغ گرم در بازار در محدوده قیمت مصوب و حتی کمتر از نرخ مصوب عرضه شده است، افزود: طی یکی دو روز گذشته آلارم‌هایی مبنی بر افزایش قیمت مرغ گرم در کشور به صدا درآمده که برای تنظیم بازار استان از ذخایر استراتژیک استفاده خواهد شد.

فضلی با بیان اینکه ذخایر استراتژیک مرغ منجمد استان یک هزار و ۹۰۰ تن است، یادآور شد: تولید مازاد استان و مقداری مرغ منجمد وارداتی در سردخانه‌های پشتیبانی امور دام استان ذخیره شده و در صورت نیاز از ذخایر مرغ منجمد استان به بازار عرضه خواهد شد.

معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهادکشاورزی استان همدان با بیان اینکه با واحدهای صنفی و تعاونی‌های مرتبط هماهنگی‌های لازم را برای توزیع مرغ منجمد انجام داده‌ایم، مطرح کرد: دو تا سه مورد قاچاق کالا کشف و ضبط شده است.

کد خبر: ۱۷۴٬۰۸۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha