۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۵
 افق صادراتی مازندران برای جهش تولید ترسیم شود
معاون استاندار مازندران:

افق صادراتی مازندران برای جهش تولید ترسیم شود

ساری - معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مازندران، ترسیم، تهیه و تدوین افق صادراتی برای تحقق جهش تولید را در استان الزامی بیان کرد.

حسن خیریان پور در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه جهاد کشاورزی متولی حوزه کشاورزی و زراعت است و باید از ظرفیت تشکل های مختلفی در این زمینه برای تهیه برنامه جهش تولید بهره گیرد، گفت: هماهنگ کننده تشکل های مختلف در حوزه های مربوط کشاورزی برای دستیابی به برنامه جهش تولید، جهاد کشاورزی است.

وی افزود: همچنین دستگاه های مختلف باید نظرات مختلف از تشکل های زیرمجموعه را کسب و آن را به پروژه کمی تبدیل کند تا بتوانیم برای دستیابی به هدف جهش تولید بهره گیری کنیم.

خیریان پور یادآور شد: در سال جهش تولید افق صادراتی استان باید مشخص و برنامه ریزی شده تعیین تا برنامه ها در قالب پروژه خاص ارائه شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندارن از تمامی تشکل های صنفی و اقتصادی خواست تا برای تهیه برنامه استان برای تحقق جهش تولید پای کار بیانند و بتوانیم موانع و مشکلات فراروی را رفع کنیم.

وی شناسایی موانع، مشکلات، بخش نامه های مزاحم و قوانین دست و پاگیر و مصوبات معارض را از جمله وظایف شورای گفتگو برشمرد و گفت: باید در قالب اصلاح قوانین و بخشنامه ها، موانع فراروی تولید را رفع و برای جهش تولید کمک کنیم.

خیریان پور یادآور شد: تشکل هایی نظیر اتاق بازرگانی و اصناف باید برای تهیه برنامه اقدام کنند زیرا در حوزه های مختلف اقتصادی نظیر شیلاتی ظرفیت های زیادی داریم و باید نقطه هدف مشخص شود.

معاون استاندار مازندران یادآور شد: سال قبل یک میلیون و۴۲۰ هزار تن تولید شلتوک استان بوده است و باید این میزان در سال جاری ارتقاء یابد.

کد خبر: ۱۷٬۳۹۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha