۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۷
۱۲ هزار فرصت شغلی در استان زنجان ایجاد شد
استاندار زنجان:

۱۲ هزار فرصت شغلی در استان زنجان ایجاد شد

زنجان - استاندار زنجان،گفت: در سال گذشته بیش از ۱۲ هزار و ۲۶۹ فرصت شغلی در استان زنجان ایجاد شد و ۲۹۰ نفر از بیمه بیکاری کاسته شده است. 

فتح الله حقیقی در گفتگو با خبرنگار بازار در حاشیه بازدید از واحدهای تولیدی شهرستان ابهر، توجه به قشر جوان جامعه کار گری را عامل رونق تولید در استان اعلام کرد و گفت: کارگران از سرمایه های اجتماعی ارزشمند هستند. 

وی اظهار کرد: در سال گذشته بیش از ۱۲ هزار و ۲۶۹ فرصت شغلی در استان زنجان ایجاد شد و ۲۹۰ نفر از بیمه بیکاری کاسته شده است. 

استاندار زنجان، با بیان اینکه استان در خصوص اقلام بهداشتی و ماسک به خود کفایی رسیده است، گفت: با ایجاد زیر ساخت های لازم، در تولید انواع مواد ضد عفونی کننده، ماسک معمولی و چند لایه در استان مشکلی نداریم. 

حقیقی با بیان اینکه کارگروه جهش تولید زنجان به عنوان اولین استان در کشور تشکیل شد، تاکید کرد: استفاده از سرمایه‌های بخش خصوصی در استان با توجه به محدودیت‌های اعتبارات دولتی اولویت مهم استان است.

وی افزود:  توجه به پروژه‌های با پیشرفت فیزیکی بالا، کمک به تولید و ایجاد اشتغال و توجه به کارآفرینی‌های دانش‌بنیان، استارتاپ‌ها و تکنیک‌های دانش‌بنیان از اولویت های مهم استان در نقشه راه جهش تولید است. 

استاندار زنجان، تصریح کرد: طی سال گذشته سهم کارگران در رونق تولید بسیار مطلوب بود  و امسال برای رسیدن به جهش تولید باز هم عامل مهم تحقق شعار سال کارگران هستند. 

حقیقی با بیان اینکه دغدغه اصلی ما در حوزه اقتصاد، ایجاد و صیانت از اشتغال است، ابراز کرد: این استان در ایجاد کسب و کار عملکرد خوبی دارد. 

کد خبر: ۱۷٬۳۷۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha