۱۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۸
ریزش امید به بازار سرمایه هر روز بیشتر از قبل| بورس در کانال نارضایتی سرمایه گذاران
عضو مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی با بازار مطرح کرد؛

ریزش امید به بازار سرمایه هر روز بیشتر از قبل| بورس در کانال نارضایتی سرمایه گذاران

نوری نماینده مردم بستان آباد در مجلس گفت: براساس شاخص های بورسی تعداد زیادی از سهامداران از روند فعلی بازار سرمایه رضایت ندارند.

غلامرضا نوری قزلجه در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی بازار، با اشاره به روند مداوم خروج پول حقیقی از بازار بورس و دور شدن دولت از وعده های بورسی خود، گفت: قصد ندارم بگویم که از این حوزه دیگر ناامید شده ایم.

وی تاکید کرد: مبحث مربوط به بازار سرمایه از آن وعده های مهمی بود که دولت داده بود و انصافا هم دولتمردان در این حوزه انرژی گذاشتند تا این حوزه را به درستی مدیریت کنند.

این نماینده مجلس تصریح کرد: براساس شاخص های بورسی تعداد زیادی از سهامداران از روند فعلی بازار سرمایه رضایت ندارند.

عضو فراکسیون مستقلین مجلس تصریح کرد: سهامدارن نسبت به شرایط اقتصادی و سطح قیمت ها رضایتی از سرمایه گذاری در بورس ندارند و کماکان امیدواریم این حوزه به درستی از سوی دولتمردان مدیریت شود و مشکلاتی که در حوزه اقتصادی کشور هست، برطرف شود.

نماینده مردم بستان آباد در مجلس تاکید کرد: دولت باید به وعده خود در راستای بهبود شرایط بازار سرمایه عمل کند.

این نماینده مجلس تصریح کرد: بسیاری از مردم با امیدواری مجدد در این حوزه سرمایه گذاری کردند و دولت باید با مدیریت خود پاسخ مناسبی به اعتماد مردم بدهد تا مردم به سودهای متعارف خود در این بازار دست پیدا کنند.

نماینده مردم بستان آباد در مجلس بیان کرد: مجلس شرایط بازار سرمایه را رها نکرده و جلسات متعددی درباره عملکرد و شرایط بازار سرمایه تاکنون برگزار شده است.

وی ادامه داد: همچنین در فراکسیون مستقلین جلسات زیاد در این بخش برگزار شد و باز هم پیگیر این موارد هستیم.

این نماینده مجلس شورای اسلامی بیان کرد: با این حال تاکنون لایحه ای از سوی دولت هم برای ساماندهی بازار سرمایه به مجلس ارائه نشده است تا مجلس به اصلاحات در این بخش ورود کند.

نماینده مردم بستان آبادی در مجلس بیان کرد: شرایط بازار سرمایه کماکان از موضوعات حساس مجلس بوده و پیگیری لازم را در این بخش اعمال خواهد کرد.

گفتنی است هفته گذشته حقیقی های بازار سرمایه با ثبت ۳۵۸ میلیارد تومان، رکورد خروج پول حقیقی در یک ماه اخیر را جابجا کردند که این مسئله خود نشان از روند مداوم خروج پول حقیقی از بازار و دور شدن دولت از وعده های بورسی اش دارد.

کد خبر: ۱۷۳٬۷۲۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha