۱۵ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۶
 مهلت یک ماه رییس‌جمهور برای اجرای سند توسعه تعاون
معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد

مهلت یک ماه رییس‌جمهور برای اجرای سند توسعه تعاون

معاون تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: برخی‌ها تاکید دارند اکنون که بحث وزارت بازرگانی مطرح است، وزارت تعاون نیز احیا شود؛ اما وزارتخانه شدن راه توسعه بخش تعاون نیست.

به گزارش بازار، مهدی مسکنی روز سه‌شنبه در هفدهمین آیین معرفی تعاونی‌های برتر استان تهران، اظهار داشت: بخش مردمی تعاون باید تقویت شود تا بخش دولتی آن قدرتمند شود.

وی افزود: امروز بخش تعاون نیاز به سند، قانون و شعار ندارد، بلکه باید در بخش تعاون اقدام کرد که در دین به صراحت به تعاون اشاره شده و رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز در سال ۱۳۸۵ به موضوع تعاون تاکید کردند.

معاون تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه اقتصاد سه بخش دولتی، تعاون و خصوصی است، گفت: قانون تعاون چهار دوره مورد اصلاح و بازنگری قرار گرفته و اکنون ۹۷ هزار تعاونی در کشور وجود دارد که سهم پنج درصدی در اقتصاد دارند.

وی تاکید کرد: در جلسه‌ای با حضور رییس ‌جمهور در ۱۳ شهریورماه موضوع سند تعاون پیگیری شد و به هفت وزارتخانه و ۲ دستگاه یک ماه فرصت دارند تا نظرات خود را برای بروز رسانی سند توسعه تعاون ارائه کنند.

مسکنی تاکید کرد: عزم و اراده دولت برای توسعه بخش تعاون وجود دارد که امیدواریم در ماه‌های پیش رو شاهد ارتقای این بخش باشیم.

کد خبر: ۱۷۳٬۶۱۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha