۱۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۳
ریپل هنوز از روند نزولی خارج نشده است| احتمال ریزش بیشتر قیمت وجود دارد
تحلیل بازار رمز ارزها؛

ریپل هنوز از روند نزولی خارج نشده است| احتمال ریزش بیشتر قیمت وجود دارد

شکست ناموفق مقاومت ۰.۳۳۲۹۲ باعث فروش ۱.۸۰ درصدی جفت ریپل در بازار شده و پیش بینی های جدیدی برای ادامه روند نزولی این رمزارز را تقویت کرده است.

به گزارش بازار، شکست ناموفق مقاومت ۰.۳۳۲۹۲ باعث فروش ۱.۸۰ درصدی جفت ریپل در بازار شده و پیش بینی های جدیدی برای ادامه روند نزولی این رمزارز را تقویت کرده است. با اینحال، از آنجاکه تحرک قیمت ریپل با قیمت بیت کوین مرتبط است، بهبود وضعیت بیت کوین می تواند وضعیت ریپل را نیز بهبود بخشد.

به نظر نمی‌رسد کاهش قیمت ریپل در سطوح فعلی منجر به از دست رفتن کلی بازار این رمزارز شود. وب سایت CoinShares که جریان های بازار رمزارزها را رصد می کند، در آخرین گزارش خود اعلام کرد که ریپل برای سومین هفته موفق به جذب چشمگیر جریان های سرمایه در بازار شده است.

با توجه به پرونده دعوی حقوقی میان ریپل و SEC، طی چند روز گذشته اتفاق خاصی نیفتاده و قیمت این رمزارز همچنان در حال رنج زدن است.

پیش بینی قیمت ریپل

ریپل هنوز از روند نزولی خارج نشده است| احتمال ریزش بیشتر قیمت وجود دارد


نمودار روزانه ریپل نشان دهنده تشکیل یک گُوِه در حال افزایش است که یک حرکت نزولی ایجاد کرده و یک مثلث متقارن را تشکیل می دهد. مرز پایینی این مثلث شکسته شده و تشکیل شمع فعال ۴ ساعته نشانگر یک حرکت بازگشتی است که در حال آزمایش مرز پایینی مثلث است.

رد این پولبک باید با حمایت روزانه در ۰.۳۲۲۵۸ (کمترین سطح ۱ سپتامبر) مقابله کند. شکست این حمایت اجازه می دهد تا پایین ترین سطح ۳ و ۱۲ جولای در نقطه ۰.۳۰۸۰۳ مورد هدف قرار گیرد. شکست این علامت قیمت، حمایت ۰.۲۹۴۱۲ دلار (کمترین سطح ۱۴ ژوئن) را به نقطه برداشت اضافی برای خرس ها تبدیل می کند.

از طرف دیگر، جهش از نقطه حمایت ۰.۳۲۲۵۸ دلار باید بر مقاومت فوری ایجاد شده توسط مرزهای مثلث و سطح مقاومت ۰.۳۳۲۹۲ (کم‌های ۲۲ اوت/۲۸ اوت و بالاترین ۴ سپتامبر ۲۰۲۲) غلبه کند تا انتظار روند نزولی فعلی را باطل کند.

کد خبر: ۱۷۳٬۵۲۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha