۱۴ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۰
بکارگیری بیش از هزار ون و اتوبوس جدید برای تردد زوار اربعین
وزیر کشور خبر داد

بکارگیری بیش از هزار ون و اتوبوس جدید برای تردد زوار اربعین

وزیر کشور گفت: نزدیک ۴۵۰ اتوبوس و ۵۰۰ ون امروز رونمایی شد وتعدادی دیگر هم به آن اضافه خواهد شد، بیش از هزار ون و اتوبوس تحویل گرفته می شود و امیدواریم‌بتوانیم این ها را در مسیر اربعین استفاده کنیم.

به گزارش بازار، احمد وحیدی، وزیر کشور در آیین رونمایی واگذاری ناوگان حمل و نقل عمومی شهری، ماشین‌ آلات و تجهیزات عمرانی و خدمات شهری گفت: نزدیک ۴۵۰ اتوبوس و ۵۰۰ ون امروز رونمایی شد وتعدادی دیگر هم به آن اضافه خواهد شد، بیش از هزار ون و اتوبوس تحویل گرفته می شود و امیدواریم‌بتوانیم این ها را در مسیر اربعین استفاده کنیم و پس از آن تحویل داده خواهد شد. بکارگیری بیش از هزار ون و اتوبوس جدید برای تردد زوار اربعین

وی ادامه داد: در مراسم امروز علاوه بر ون و اتوبوس، ماشین آلات و تجهیزات دیگری هم‌رونمایی شد. آتش نشان بوم بلند از جمله آن است که حدود ۳۵ متر برد دارد و حدود ۱۰۰ متر پرتاب آب را خواهد داشت و تعدادی تاکسی هم رونمایی شد.

وحیدی با بیان این‌جمله که امیدواریم ون ها تمام ساخت، داخلی شود گفت: تعداد قابل توجهی نیسان و ماشین آتش نشانی و ماشین آلات سنگین مثل لودر که بسیار مورد استفاده است، با کمک تولید کنندگان داخلی، امروز تحویل می‌شود. امیدوارم نوسازی خوبی ایجاد شود. درحوزه قطار شهری هم باید این نوسازی اتفاق بیفتد.

کد خبر: ۱۷۳٬۳۷۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha