۱۵ شهریور ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۵
توقف پیشرفت قیمت «بیت گِرت» در بازار| آیا افزایش قیمت ادامه خواهد داشت؟
تحلیل بازار رمز ارزها؛

توقف پیشرفت قیمت «بیت گِرت» در بازار| آیا افزایش قیمت ادامه خواهد داشت؟

با ادامه روند خنثی در بازار کریپتو، بازگشت قابل توجه قیمت رمزارز «بیت گِرت» متوقف شده و با اینحال، به نظر می رسد روند صعودی این رمزارز به زودی از سر گرفته خواهد شد.

به گزارش بازار، با ادامه روند خنثی در بازار کریپتو، بازگشت قابل توجه قیمت رمزارز «بیت گِرت» متوقف شده است. توکن بومی این رمزارز یعنی BRISE در ماه آگوست به ۰.۰۰۰۰۰۰۱۶ دلار رسید که حدود ۳۶۰ درصد بالاتر از پایین ترین سطح قیت آن در طول ماه بود.

قیمت این توکن اکنون به حدود ۰.۰۰۰۰۰۰۹۸ دلار کاهش یافته که حدود ۴۰ درصد کمتر از بالاترین سطح در ماه آگوست است. بر اساس داده های موجود در وب سایت CoinMarketCap، بیتگرت دارای ارزش بازار ۳۶۶ میلیون دلاری است که آن را به ۲۱۷ اُمین سکه بزرگ در جهان تبدیل می کند.

قیمت بیتگرت طی چند هفته گذشته در بحبوحه تحولات قوی در اکوسیستم رمزارزها در یک روند صعودی قوی قرار داشته است. توسعه دهندگان شبکه این رمزارز اعلام کرده ند که در حال ساخت یک سیستم عامل غیرمتمرکز هستند که توسط سازندگان برای ایجاد برنامه های کاربردی روی شبکه آن استفاده خواهد شد.

علاوه بر این، توسعه دهندگان شبکه بیت گرت اعلام کرده اند که سهام BRISE به زودی در وب سایت آنها عرضه خواهد شد و این در حالیست که اکوسیستم DeFi آن نیز عملکردی قوی از خود به نمایش گذاشته است.



پیش بینی قیمت بیتگرت

توقف پیشرفت قیمت «بیت گِرت» در بازار| آیا افزایش قیمت ادامه خواهد داشت؟

نمودار چهار ساعته نشان می دهد که قیمت توکن BRISE طی چند هفته گذشته در یک روند صعودی قوی قرار داشته و با این حال، طی روزهای گذشته از ماه جاری میلادی، این رمزارز شتاب خود در جهت صعودی را از دست داده و در حدود ۴۰ درصد کمتر از بالاترین حد خود در ماه گذشته معامله می شود.

بیت گرت همچنین در میانگین متحرک ۲۵ روزه و ۵۰ روزه در حال نوسان بوده و این در حالیست که نوسانگر تصادفی به نقطه خنثی در ۵۰ حرکت کرده است.

بنابراین، قیمت بیتگرت احتمالاً با تلاش خریداران، روند صعودی را از سر خواهد گرفت. اگر این اتفاق بیفتد، سطح مقاومت کلیدی بعدی برای تماشا در نقطه ۰.۰۰۰۰۰۰۱۶ دلار قرار خواهد داشت. سقوط به زیر سطح حمایت ۰.۰۰۰۰۰۰۸ دلار، دیدگاه صعودی را باطل می کند.

کد خبر: ۱۷۳٬۳۲۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha