۱۴ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۰
۲۴۰۰ میلیارد ریال پروژه عمرانی در شهرک‌های صنعتی استان سمنان اجرا شد
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان:

۲۴۰۰ میلیارد ریال پروژه عمرانی در شهرک‌های صنعتی استان سمنان اجرا شد

سمنان- باقری مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان، گفت: در یک سال اخیر قرارداد اجرای دو هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان منعقد شده است.

محمدرضا باقری در گفتگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه از زمان روی کار آمدن دولت سیزدهم قرارداد اجرای دو هزار و ۴۱۳ میلیارد ریال در قالب ۷۰ پروژه با شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان سمنان منعقد شده است، ابراز کرد: اجرای شبکه گاز، بهسازی مسیرهای تردد، خروجی و ورودی، روشنایی، پست هوایی برق، مخابرات و .... از مهمترین طرح‌هایی هستند که در یک سال اخیر اجرا شده و در هفته دولت سال جاری شاهد افتتاح بسیاری از آنان بودیم.

وی با بیان اینکه اعتبارات این طرح‌های عمرانی از محل منابع طرح‌های‌ عمرانی و بودجه‌های داخلی شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان تامین شده است، بیان کرد: فراهم کردن و تقویت زیرساخت های مورد نیاز سرمایه گذاران و واحد های تولیدی و در نهایت رونق تولید و سرمایه گذاری، محور اجرای این ۷۰ طرح در سراسر استان سمنان بوده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان با بیان اینکه اجرای زیرساخت‌های لازم می‌تواند سبب جذب سرمایه‌گذار و تسهیل در استقرار واحدهای صنعتی شود و از سوی دیگر می تواند بستر مناسبی را برای ارتقای تولید مهیا سازد، گفت: از زمان روی کار آمدن دولت سیزدهم ۳۲۲ فقره جواز احداث ساختمان و ۱۴۶ فقره گواهی پایان کار برای ۶۰ هکتار اراضی واگذاری شهرک‌های صنعتی استان سمنان، صادر شده است.

به گزارش بازار، شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان دارای ۱۲ شهرک و ۱۰ ناحیه صنعتی و یک منطقه ویژه اقتصادی مصوب با هفت هزار و ۵۷۱ هکتار اراضی در اختیار است.

کد خبر: ۱۷۳٬۲۴۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha